4 мин. четене

AI Max на Google разширява кампаниите в мрежата за търсене отвъд ключовите думи

Google въвежда AI Max – нов набор от функции за кампании в мрежата за търсене, който свързва автоматизация на рекламните послания, по-прецизно насочване и по-добър контрол. Той използва най-новите възможности за изкуствен интелект. Функцията ще бъде достъпна в световен мащаб в бета версия до края на май и има за цел да помогне на рекламодателите да извлекат повече от своите кампании.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
AI Max на Google разширява кампаниите в мрежата за търсене отвъд ключовите думи
Източник: Depositphotos

В рекламата в мрежата за търсене вече не става въпрос само за точни съвпадения на ключовите думи, а за разбиране на истинското намерение на потребителя. Това се отнася дори за сложни или неясни търсения. За сайтовете за електронна търговия това означава по-подходящи възможности за достигане до клиенти, по-добра видимост и по-точни връзки между това, което хората търсят, и това, което продавате.

Според Google тази иновация има потенциала да осигури средно 14% повече реализации или по-висока стойност на реализациите при подобна CPA или ROAS. Кампаниите, които все още използват предимно точно съвпадение или съвпадение по фраза, може да отбележат до 27% увеличение на ефективността след активиране на AI Max. Това представлява значителна възможност, особено за рекламодатели, които все още не са започнали да използват насочване с широко съвпадение или без ключови думи.

AI Max все още не е достъпен за всички рекламодатели. Google обяви, че глобалното бета-тестване ще започне на 27 май 2025 г., а пълната поддръжка на API на Google Ads се очаква през август 2025 г. Ако искате да сте сред първите, които ще изпробват иновацията, препоръчително е да се свържете с представителя си в Google Ads или да следвате официалните съобщения от Google.

Основни предимства и характеристики на AI Max

По-голям обхват чрез интелигентно търсене

AI Max използва технология за широко съвпадение и без ключови думи , за да намери мощни и подходящи заявки, до които иначе не бихте достигнали. Той се учи от съществуващите Ви активи (заглавия, URL адреси, целеви страници) и показва реклами за нови търсения с висок потенциал.

Динамична творческа оптимизация

В панела за оптимизиране на активите AI Max автоматично генерира и адаптира рекламни текстове (заглавия, описания) въз основа на съдържанието на страниците и кампаниите Ви. Подобрените призиви за действие и крайните разширения на URL адресите гарантират, че потребителите попадат на най-подходящата подстраница.

По-подробен контрол и прозрачност

Подгответе се за нови опции за конфигуриране както на ниво марка, така и на ниво географско местоположение (напр. местоположения, които представляват интерес). Новите параметри на URL адреса ще Ви позволят да проследявате ефективността в детайли дори при разширени типове съвпадение. Подобрените отчети показват не само импресиите, но и въздействието на отделните активи върху бюджета и реализациите.

Как да използвате AI Max за кампании в мрежата за търсене?

Тази иновация ще ви помогне да насочвате рекламите по-прецизно, да представяте продуктите си по-ефективно и да постигате по-добри резултати. Всичко това, без да губите контрол върху начина, по който работят вашите кампании.

По този начин Google насочва търсенето към модел, който предвижда намеренията на потребителя и отговаря на него в реално време.

Ако управлявате сайт за електронна търговия и разчитате на реклама при търсене, тази нова функция може значително да подобри резултатите ви. Прегледайте кампаниите си, оценете използването на типовете съвпадение и се подгответе да тествате AI Max веднага щом стане наличен.

Споделяне на статия
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа
5 мин. четене

AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа

Китайският пазарен гигант AliExpress току-що придоби 10 склада в цяла Европа, обещавайки 7-дневна доставка, за да се конкурира с Amazon, Temu и Shein. Ето какво означава това за милиони европейски купувачи. Това развитие може да промени начина, по който европейците пазаруват онлайн, според доклади на EcommerceNews.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+