3 мин. четене

Amazon Prime Day 2024: Спестете големи на 16 и 17 юли!

Най-голямата разпродажба на Amazon за годината е точно зад ъгъла и е само за членове на Prime! Започва на 16 юли и продължава до 17 юли. Като най-голямото събитие за пазаруване на компанията за годината, Prime Day ще донесе ексклузивни оферти на членовете на Prime.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Amazon Prime Day 2024: Спестете големи на 16 и 17 юли!
Източник: Depositphotos

Миналата година членовете на Prime спестиха 24 милиарда долара в световен мащаб и 2,5 милиарда долара само на Prime Day. И тази година ще бъде още по-голяма! Тази двудневна разпродажба ще има сделки за водещи марки като Sony и Peloton, както и за собствени продукти на Amazon, включително високоговорители Echo, Fire TV, камери Ring, Kindle и др. Всъщност Amazon вече свали цените на много от тези артикули до най-ниското им ниво досега, включително Fire TV Cube и Echo Show 8.

Но това не е всичко – дигиталните стоки и услуги също ще бъдат намалени. Новите членове могат да получат пет безплатни месеца Amazon Music Unlimited , а съществуващите членове могат да получат отстъпки за Prime Video канали като Starz и Crunchyroll.



И за да го направи още по-добре, Amazon предлага три безплатни месеца неограничена доставка на хранителни стоки на нови и съществуващи клиенти. Тази оферта е достъпна и за клиенти на EBT, които не са се регистрирали за услугата преди.

За да се възползвате максимално от Prime Day, ето няколко съвета:

  • Попитайте Alexa за известия за сделки: Членовете на Prime могат да помолят Alexa да ги уведоми за оферти за продукти, които са добавили към своя списък с желания, количка или запазване за по-късно
  • Настройване на персонализирани известия за сделки: Създавайте персонализирани сигнали за сделки за продукти, които искате, и получавайте известия, когато бъдат пуснати в продажба
  • Използвайте удобни опции за доставка: С бързата и безплатна доставка на Amazon можете да получите нещата си бързо

Prime Day ще бъде в над 20 страни по света, включително САЩ, Великобритания, Испания, Австралия, Германия, Мексико, Япония и др. Индия ще получи свое собствено събитие по-късно това лято.

Споделяне на статия
Подобни статии
7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо
4 мин. четене

7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо

Affiliate World Europe идва в Будапеща на 4-5 септември 2025 г. в конгресния и изложбен център Hungexpo Budapest. Тази първокласна конференция за партньорски маркетинг събира най-добрите търговци, рекламодатели и технологични иноватори в индустрията за два дни работа в мрежа, обучение и бизнес растеж.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти
3 мин. четене

Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти

Meta завърши глобалното внедряване на своята функция Opportunity Score във всички рекламни акаунти, след първоначалните фази на тестване, които започнаха по-рано тази година. Инструментът за оптимизиране, управляван от изкуствен интелект, има за цел да помогне на рекламодателите да подобрят ефективността на кампаниите си чрез систематични препоръки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Instagram добавя седмични обобщения и сигнали за постижения за създателите
3 мин. четене

Instagram добавя седмични обобщения и сигнали за постижения за създателите

Вчера Instagram пусна две функции, ориентирани към създателите , предназначени да подобрят ангажираността на потребителите и да осигурят по-добра видимост на производителността за създателите на съдържание в платформата.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+