Статии и новини по темата за Маркетинг за електронна търговия

Растежът на швейцарския пазар на електронна търговия достига 14.2 милиарда долара през 2024 г
3 мин. четене

Растежът на швейцарския пазар на електронна търговия достига 14.2 милиарда долара през 2024 г

Според последния доклад на ECDB пазарът на електронна търговия в Швейцария е 28-ият по големина в света с прогнозирани приходи от 14,2 милиарда щатски долара през 2024 г. Пазарът отбеляза 3% спад на приходите през 2022 г. в резултат на силната експанзия, предизвикана от COVID през предходните години.

Прочетете статия
Германският пазар на електронна търговия е изправен пред голяма промяна, тъй като китайските платформи печелят позиции
4 мин. четене

Германският пазар на електронна търговия е изправен пред голяма промяна, тъй като китайските платформи печелят позиции

Според ECDB (база данни за електронната търговия) европейският пейзаж на електронната търговия се променя драстично, тъй като китайските платформи заемат по-голяма част от пазара. Тъй като растежът на вътрешната електронна търговия в Китай се забавя до едва 3,5% през 2023 г. – по-малко от растежа на повечето от първите 10 световни пазара – китайските гиганти […]

Прочетете статия
58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни
4 мин. четене

58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни

Търговците на дребно откриват, че докато клиентите обичат отстъпките, те също са загрижени за поверителността си, когато споделят лична информация. Според скорошно проучване на консултантската компания за дигитална трансформация Daemon, промоционалните оферти и имейлите за отстъпки остават силна привлекателност през поколенията; Милениалите водят с 67%, следвани от бейби бумърите с 65% и поколението Z с […]

Прочетете статия
Доклад на Европейския съюз за електронната търговия за 2024 г.: Анализ на регионалния пазар
5 мин. четене

Доклад на Европейския съюз за електронната търговия за 2024 г.: Анализ на регионалния пазар

Регионалният пазарен анализ разкрива развиващото се състояние на дигиталния пазар на Европейския съюз. Регионалният годишник на Евростат за 2024 г. подчертава различните тенденции в онлайн търговията в различните региони. Този анализ разглежда последните развития в цифровата търговия, като се фокусира върху поведението на потребителите и индивидуалните модели на продажба в целия ЕС.

Прочетете статия
Поведението на италианските потребители се променя: 57% сега пазаруват предимно онлайн
4 мин. четене

Поведението на италианските потребители се променя: 57% сега пазаруват предимно онлайн

Последните изследвания показват, че поведението на италианските потребители се е променило значително и че онлайн пазарите вече са доста популярни. Проведено от Istituto Piepoli в сътрудничество с Temu, проучването разкрива интересни аспекти на развиващата се среда за търговия на дребно.

Прочетете статия
Растеж на скандинавската електронна търговия: Пазарът ще достигне 56 милиарда долара до 2027 г.
4 мин. четене

Растеж на скандинавската електронна търговия: Пазарът ще достигне 56 милиарда долара до 2027 г.

Въпреки трудните икономически условия, скандинавската индустрия за електронна търговия демонстрира устойчивост и потенциал за растеж, според последния доклад Nordics 360 2024. С висока цифрова зрялост и почти универсален достъп до интернет в региона, онлайн търговията на дребно продължава да изпреварва традиционния растеж на търговията на дребно въпреки инфлационния натиск и различните прогнози за БВП.

Прочетете статия
Докладът на европейските лидери на пазара показва, че местните играчи се увеличават
4 мин. четене

Докладът на европейските лидери на пазара показва, че местните играчи се увеличават

Европейският пазар представлява поразителен контраст в съвременната електронна търговия. Въпреки че Amazon и eBay привличат вниманието, те улавят само 31% от трафика на европейския пазар, оставяйки място за процъфтяване на различни конкуренти. От платформи за чиста игра до начинания, ръководени от търговци на дребно, и от широки специалисти с общ профил до специалисти по категории, […]

Прочетете статия
Пропуски за дигитален портфейл: Увеличете продажбите си в електронната търговия с мобилни купони
6 мин. четене

Пропуски за дигитален портфейл: Увеличете продажбите си в електронната търговия с мобилни купони

От основни бордни карти до ефективни маркетингови инструменти, пропуските за дигитален портфейл претърпяха значително развитие. В приложенията за мобилни портфейли като Apple Wallet, Google Pay и Samsung Pay, тези цифрови изображения могат да съдържат всичко – от бордни карти и билети до членски карти, карти за лоялност и купони.

Прочетете статия
Пазарът на втора употреба става масов
3 мин. четене

Пазарът на втора употреба става масов

Пазарът на втора употреба расте по-бързо от всякога, тъй като гиганти в търговията на дребно като IKEA, Lego, Zara и H&M се включват в играта на препродажба. Докато младите екологично ориентирани купувачи тласкат пазара към огромните 350 милиарда долара до 2028 г., компаниите все още трябва да разбият кода за предизвикателства като откриване на фалшификати, […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+