Статии и новини по темата за Новини

LinkedIn въвежда нов анализ на публикации. Открийте кои публикации носят нови последователи и кликвания към вашия уебсайт
7 мин. четене

LinkedIn въвежда нов анализ на публикации. Открийте кои публикации носят нови последователи и кликвания към вашия уебсайт

LinkedIn въвежда нов анализ на публикации, който извежда проследяването на ефективността на съдържанието на следващото ниво. Освен стандартните показатели като показвания и реакции, потребителите вече ще виждат допълнителни данни. Те могат да открият например кога публикация е привлякла посещение в профила им, привлякла е нов последовател или е довела до кликване върху CTA. По този […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Румънският пазар на електронна търговия през 2025 г. ще надхвърли 8 милиарда евро
5 мин. четене

Румънският пазар на електронна търговия през 2025 г. ще надхвърли 8 милиарда евро

MerchantPro представи своя годишен доклад eCommerce Insights 2025, който изследва румънския пазар на електронна търговия чрез подробен анализ. Проучването анализира как индустрията демонстрира устойчивост, като същевременно показва развитието на потребителски модели и нововъзникващи модели на дигитална търговия, които ще оформят румънските пазарни тенденции.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Google срещу AI: Как гигантите в търсенето и чатботовете променят дигиталния маркетинг
8 мин. четене

Google срещу AI: Как гигантите в търсенето и чатботовете променят дигиталния маркетинг

През последните две десетилетия търсачките се превърнаха в основен портал към информация, продукти и решения. AI чатботовете не променят тази реалност, но я подобряват значително. Двугодишно проучване , базирано на данни на SEMrush, предоставя един от най-изчерпателните възгледи за това как се променя дигиталното поведение на потребителите и какво означава това за марките и тяхната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Измами с дистанционни покупки в Европа: нарастваща заплаха за сигурността на електронната търговия
3 мин. четене

Измами с дистанционни покупки в Европа: нарастваща заплаха за сигурността на електронната търговия

Случаите на измами с дистанционни покупки рязко се увеличиха в Обединеното кралство, като престъпниците използват откраднати данни за карти, за да извършват неоторизирани онлайн транзакции. Тази тревожна тенденция представлява критична заплаха за европейския сектор на електронната търговия, като изисква по-силни рамки за сигурност и инициативи за обучение на потребителите.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Как се различават моделите на трансгранично пазаруване по държави
5 мин. четене

Как се различават моделите на трансгранично пазаруване по държави

Европейският пазар на електронна търговия показва интересни навици за пазаруване през границите, което противоречи на типичните предположения за поведението на онлайн клиентите. Нашето проучване на данните на ECDB показва, че предпочитанията за пазаруване между основните европейски пазари създават специфично регионално поведение, което търговците на дребно, навлизащи на нови пазари, трябва да разберат.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Таксата на ЕС е насочена към азиатските колети за електронна търговия
5 мин. четене

Таксата на ЕС е насочена към азиатските колети за електронна търговия

Европейската комисия официално предложи въвеждането на такса за обработка от 2 евро за евтини пратки за електронна търговия, пристигащи в ЕС. Новата мярка е в отговор на рязкото нарастване на евтиния внос от Китай и има за цел да осигури справедливи условия за европейските продавачи.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Как Allegro защитава своя пазар от азиатската конкуренция
6 мин. четене

Как Allegro защитава своя пазар от азиатската конкуренция

На 22 май 2025 г. Ройтерс разкри как полският лидер в електронната търговия Allegro ръководи местни инициативи чрез скорост и регионално значение над ценовата конкуренция, за да се бори с азиатски пазарни гиганти като Temu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Как маркетингът на общността за мобилна търговия води до по-висока възвръщаемост на инвестициите от традиционните канали
6 мин. четене

Как маркетингът на общността за мобилна търговия води до по-висока възвръщаемост на инвестициите от традиционните канали

Мобилните приложения преживяват една от най-стабилните и едновременно с това най-печелившите си години. След пандемичния бум и последвалата корекция пазарът се стабилизира. Цифрите показват, че вниманието и парите на потребителите се концентрират върху мобилните устройства повече от всякога, което прави маркетинга на мобилната търговия ключов диференциатор за марките, търсещи устойчив растеж.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Въпреки че бюджетите за B2B реклама нарастват, маркетолозите все още се борят с ефективността
6 мин. четене

Въпреки че бюджетите за B2B реклама нарастват, маркетолозите все още се борят с ефективността

Компаниите харчат повече за реклама, но резултатите често изостават. Увеличаването на бюджетите за дигитална реклама само по себе си не е достатъчно. Решенията за покупка стават все по-сложни, традиционните подходи престават да работят, а рекламата пропуска целта. Ново глобално проучване разкрива защо възвръщаемостта на инвестициите в B2B маркетинга не се материализира. Нека да разгледаме какво […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+