Статии и новини по темата за Бранд и брандбилдинг

Защо твърде много лога объркват клиентите (реални казуси)
13 мин. четене

Защо твърде много лога объркват клиентите (реални казуси)

Представете си това: Вие проектирате покани за най-големите си партньори на едро и трябва да вмъкнете 12 различни лога в един дизайн. Звучи сложно? Това беше моята реалност в голяма модна марка – докато не открихме колко много лога объркват клиентите и вредят на разпознаваемостта на марката. След 20+ години проектиране за световни марки научих, […]

Kitty Lai Kitty Lai
Founder and Brand Strategist, ME BRAND
Разбиране на идентичността на марката и нейното значение
13 мин. четене

Разбиране на идентичността на марката и нейното значение

С генерирани от AI визуализации и безкраен маркетингов шум, дизайнът се превръща в стока – и без силна, отличителна идентичност на марката, марките рискуват да се слеят в море от еднаквост. За собствениците на електронни магазини и търговците на електронна търговия това има още по-голямо значение. С безброй магазини само на един клик разстояние, идентичността […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Как да изградим осведоменост за марката?
5 мин. четене

Как да изградим осведоменост за марката?

Ефективните стратегии за осведоменост за марката могат значително да повлияят на растежа на вашата компания, лоялността на клиентите и цялостния успех. Увеличавайки видимостта на вашата марка, вие не само привличате нови клиенти, но и затвърждавате позицията си в съзнанието на съществуващите. От използване на цифрови платформи до създаване на запомнящи се изживявания, има много начини […]

Възходът на марките директно към потребителите (DTC) в Европа
6 мин. четене

Възходът на марките директно към потребителите (DTC) в Европа

През последните години марките Direct-to-Consumer (DTC) придобиха значителна популярност в Европа. Този бизнес модел, който включва марки, които продават директно на клиентите чрез своите онлайн канали, ефективно заобикаля традиционните посредници на дребно като универсални магазини или пазари. Следователно марките DTC фундаментално промениха пейзажа на търговията на дребно, като се фокусираха върху персонализирани изживявания, насочени към […]

Въздействието на PDP върху процента на реализация на електронната търговия
3 мин. четене

Въздействието на PDP върху процента на реализация на електронната търговия

PDP формират стълба на тактиките за онлайн продажби на съвременния дигитален пазар. Често наричани страници с подробности за продукта (PDP), тези страници са мястото, където потребителите решават какво да купят най-важното. Максимизирането на приходите от настолни и мобилни платформи зависи първо от оптимизирането на тези сайтове както за марки, така и за магазини.

Силата на централизираните портали за марки: Как да се откроите на претъпкания пазар
4 мин. четене

Силата на централизираните портали за марки: Как да се откроите на претъпкания пазар

В днешния забързан и конкурентен бизнес пейзаж за компаниите е все по-трудно да се откроят от тълпата. С възхода на социалните медии и електронната търговия пейзажът стана по-пренаселен от всякога, което прави предизвикателство за марките да установят силно присъствие и да поддържат господството си.

Какъв е ключът към лоялността към марката?
2 мин. четене

Какъв е ключът към лоялността към марката?

В развиващия се свят на електронната търговия, където всяко кликване е от значение, разбирането на сложността на поведението на потребителите е от съществено значение. Задълбоченият доклад на Intuit, The Science of Loyalty, се задълбочава в потребителското мислене и разкрива какво се крие зад лоялността към марката.