3 мин. четене

Co-op става първият магазин за хранителни стоки в Обединеното кралство, използващ Deliveroo Express

Co-op се регистрира като дебютен партньор за новото предложение Express на Deliveroo, което го прави първият супермаркет в Обединеното кралство, който използва технологията на white label на платформата, съобщава RetailGazette. Клиентите вече могат да поръчват хранителни стоки чрез собствения уебсайт на Co-op с гарантирана едночасова доставка - отбелязвайки значителна промяна в начина, по който традиционните търговци на храни подхождат към бързата търговия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Co-op става първият магазин за хранителни стоки в Обединеното кралство, използващ Deliveroo Express
Източник: ChatGPT

Какво прави това партньорство различно

За разлика от стандартните приложения за доставка, Deliveroo Express се справя с цялата бекенд операция за собствените дигитални витрини на търговците на дребно. Co-op възлага всичко – от обработката на поръчките до крайната доставка, като същевременно запазва идентичността на марката си онлайн.

Услугата стартира в стотици локации на Co-op в цялата страна, надграждайки връзката, която започна преди седем години, когато Co-op стана първият голям партньор на Deliveroo за хранителни стоки.

Агресивни планове за разширяване

Търговецът на дребно иска да претендира за 30% от британския пазар на бързи хранителни стоки – амбициозна цел, която отразява нарастващото потребителско търсене за незабавно пазаруване. Co-op вече достига до 86% от жителите на Обединеното кралство чрез различни онлайн канали.

„Това партньорство осигурява по-голяма гъвкавост и избор, за да отговори на нуждите на потребителите от основни хранителни стоки и лакомства при поискване“, обясни Крис Конуей, който ръководи стратегията за бърза доставка на Co-op.

Бумът на доставките на хранителни стоки продължава

Миналата година поръчките за храна генерираха 16% от общата бизнес стойност на Deliveroo, със силна двуцифрена експанзия, водена от по-широки продуктови гами и по-добро обучение на клиентите за услугата.

За европейските вериги за хранителни стоки, които наблюдават това пространство, подходът на Co-op предлага план за конкуренция със специализирани онлайн играчи без огромни инвестиции в инфраструктура.

Въз основа на доклада на RetailGazette

Споделяне на статия
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Подобни статии
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
3 мин. четене

Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж

Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца
3 мин. четене

TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца

TikTok Shop публикува цифри, показващи мащаба на борбата с измамите в онлайн търговията. Платформата отхвърли над 70 милиона продукта, преди да бъде листната през първите шест месеца на 2025 г. – това е с 40% повече от предходното полугодие. На всичкото отгоре те са отказали 1,4 милиона заявления за регистрация на продавачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята
3 мин. четене

Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята

Германският търговец на дребно стартира пилотен проект, който може да промени играта на опаковките. Клиентите на Kaufland в Мюнхен сега връщат празни опаковки за козметика по същия начин, по който биха върнали бутилка кока-кола – за 29 цента всяка в депозитната машина. Подробностите идват от прессъобщението на Kaufland , публикувано в техния корпоративен нюзрум.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU