Приложението дължи своя шум на силна, предимно органична стратегия за социални медии. Вместо да използва инфлуенсъри или платени реклами, приложението привлече вниманието чрез демонстрационни видеоклипове на продукти. Един от видеоклиповете събра повече от 8 милиона гледания. Общо Daze е събрал 48 милиона гледания в платформи като TikTok и Instagram. И това е доста трудно да се пренебрегне.
Уникални функции, пригодени за електронна търговия
Предлагайки креативно платно за комуникация, DAZE се отличава от конвенционалните приложения за съобщения като WhatsApp и iMessage. Разговорите са визуално интересни, когато потребителите изпращат съобщения, включително плаващи шрифтове, анимирани GIF файлове и интерактивни елементи. Тази степен на изразителност подхожда на по-младите потребители , които ценят иновациите в своите контакти.
Подобряване на взаимодействието с клиентите
DAZE предлага на компаниите за електронна търговия начин да подобрят участието на клиентите. Използването на специалните възможности на приложението ще помогне на компаниите да осигурят по-интерактивни и персонализирани среди за пазаруване. Фирмите могат да използват DAZE, например, за да изпращат естетически приятни, но и полезни промоционални съобщения, които повишават възможностите за взаимодействие с клиентите.
https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en
Интеграция с платформи за електронна търговия
Тъй като DAZE продължава да расте, той може да предложи интеграции с популярни платформи за електронна търговия, позволявайки на бизнеса да комуникира директно с клиентите в приложението. Това може да помогне за:
- Рационализиране на взаимодействията за обслужване на клиенти
- улесняване на поддръжката в реално време
- намаляване на процента на изоставяне на количката
- подобряване на общите продажби
DAZE се очаква да бъде полезен инструмент за компаниите за електронна търговия, които се опитват да достигнат до по-млада аудитория поради креативния си подход към съобщенията и голямата привлекателност сред потребителите от поколение Z . Като се има предвид успехът си досега, DAZE може да използва модел на спонсорирано съдържание или креативни реклами, които биха позволили интеграция с неговите персонализирани послания и графични елементи.
Допълнителни ползи могат да дойдат от потенциалното сътрудничество с инструменти за изкуствен интелект , които биха могли да персонализират съдържанието директно за всеки потребител, като по този начин разширяват възможностите на приложението за ангажиране на потребителите в рамките на уникални и интерактивни рекламни кампании.