1 мин. четене

Астротурфинг

Астротурфингът е една от нелоялните маркетингови практики, използвани от някои марки или тези, които се опитват да продават различни продукти. Това е тактика, при която спонсорът плаща за положителна реклама или промоция на различни онлайн места.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Астротурфингът е една от нелоялните маркетингови практики, използвани от някои марки или тези, които се опитват да продават различни продукти. Това е тактика, при която спонсорът плаща за положителна реклама или промоция на различни онлайн места. Това могат да бъдат сайтове за социални мрежи, дискусионни форуми или различни блогове, създадени с единствената цел да разпространяват фалшива положителна реклама. На пръв поглед естествено изглеждащите положителни отзиви са резултат от последователна работа на професионалисти.

 

Споделяне на статия
Подобни статии
7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо
4 мин. четене

7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо

Affiliate World Europe идва в Будапеща на 4-5 септември 2025 г. в конгресния и изложбен център Hungexpo Budapest. Тази първокласна конференция за партньорски маркетинг събира най-добрите търговци, рекламодатели и технологични иноватори в индустрията за два дни работа в мрежа, обучение и бизнес растеж.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти
3 мин. четене

Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти

Meta завърши глобалното внедряване на своята функция Opportunity Score във всички рекламни акаунти, след първоначалните фази на тестване, които започнаха по-рано тази година. Инструментът за оптимизиране, управляван от изкуствен интелект, има за цел да помогне на рекламодателите да подобрят ефективността на кампаниите си чрез систематични препоръки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
7 стратегии за съдържание, които увеличават продажбите в електронната търговия до 42%
13 мин. четене

7 стратегии за съдържание, които увеличават продажбите в електронната търговия до 42%

Повечето марки за електронна търговия хвърлят пари в реклами и се чудят защо продажбите плато. Ето какво пропускат: 84% от хората купуват, след като са гледали продуктово видео, а марките, използващи стратегическо съдържание, получават 6 пъти повече реализации от тези, които разчитат само на реклами. След като помогнахме на 200+ марки за електронна търговия да […]

Omar Angri Omar Angri
Co-Founder & CEO, MarginBusiness
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+