2 мин. четене

Бисквитки

Бисквитките са записи, които уеб браузърът съхранява след щракване върху партньорска връзка. Точно така работи партньорският маркетинг.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Бисквитките са записи, които уеб браузърът съхранява след щракване върху партньорска връзка. Точно така работи партньорският маркетинг. Когато щракнете върху връзка, се създава бисквитка, която се съхранява в браузъра, обикновено за 30 дни. След този период те автоматично се изтриват и издателят вече няма право на комисионна. Бисквитките са данните на издателя, които гарантират, че издателят получава комисионна. Това важи дори ако клиентът не направи покупка веднага, а се върне в електронния магазин след няколко дни. Те проследяват дали клиентът прави покупка, след като кликне върху реклама, за да се уверят, че издателят ще получи комисионната си.

Видове бисквитки:

  • Сесийни бисквитки: Временни и изтриват при затваряне на браузъра
  • Постоянни бисквитки: Остават на устройството за определен период от време
  • Бисквитки на собствени страни: Зададени от уебсайта, който посещавате
  • Бисквитки на трети страни: Зададени от други домейни

Функции:

  • Запомнете предпочитанията на потребителя
  • Проследяване на поведението на потребителите за анализ
  • Активиране на персонализирана реклама
  • Поддържане на сесии за влизане

Въпреки че бисквитките са от решаващо значение за партньорския маркетинг, те имат по-широко приложение в уеб технологиите и играят важна роля в начина, по който съвременните уебсайтове функционират и взаимодействат с потребителите.

Споделяне на статия
Подобни статии
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
3 мин. четене

Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж

Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца
3 мин. четене

TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца

TikTok Shop публикува цифри, показващи мащаба на борбата с измамите в онлайн търговията. Платформата отхвърли над 70 милиона продукта, преди да бъде листната през първите шест месеца на 2025 г. – това е с 40% повече от предходното полугодие. На всичкото отгоре те са отказали 1,4 милиона заявления за регистрация на продавачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята
3 мин. четене

Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята

Германският търговец на дребно стартира пилотен проект, който може да промени играта на опаковките. Клиентите на Kaufland в Мюнхен сега връщат празни опаковки за козметика по същия начин, по който биха върнали бутилка кока-кола – за 29 цента всяка в депозитната машина. Подробностите идват от прессъобщението на Kaufland , публикувано в техния корпоративен нюзрум.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU