2 мин. четене

Блокиране на реклами

Блокирането на реклами е софтуер, който блокира реклами във вашия браузър. Може да се инсталира като разширение за браузър. Той може да открива и блокира реклами, докато разглеждате уебсайтове. Например, той може да блокира банерни реклами или изскачащи прозорци, или различни анимации или видеоклипове. Един от най-популярните софтуери е AdBlock Plus, който може да се инсталира на различни браузъри.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

 

Рекламните блокери използват различни техники за идентифициране и блокиране на реклами, включително DNS филтриране, манипулиране на JavaScript и филтриране на съдържание.

Основни понятия:

  • Рекламен софтуер: Софтуер, който показва реклами на устройството на потребителя.
  • Блокиране на изскачащи прозорци: Софтуерен инструмент, който предотвратява появата на нежелани изскачащи прозорци.
  • Злонамерен софтуер: Злонамерен софтуер, който може да навреди на устройството на потребителя.
  • Филтриране на съдържанието: Техника, използвана от рекламните блокери за идентифициране и блокиране на конкретно съдържание, като например реклами.

Пример: Потребителят иска да избегне проследяването от рекламодателите и иска да блокира зареждането на реклами на любимия му уебсайт. Те инсталират рекламен блокер в браузъра си, който филтрира рекламите и им позволява да преглеждат уебсайта без прекъсвания.

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+