1 мин. четене

Каква е цената на продадените стоки (COGS)?

Цената на продадените стоки, или накратко COGS, е свързана с парите, които една компания харчи, за да направи нещата, които продава. Това е като цената на рецептата за пекар – колко харчат за брашно, захар и яйца, за да изпекат торта.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Цената на продадените стоки, или накратко COGS, е свързана с парите, които една компания харчи, за да направи нещата, които продава. Това е като цената на рецептата за пекар – колко харчат за брашно, захар и яйца, за да изпекат торта. COGS покрива очевидните разходи: суровините, които влизат в продукта, и заплатите, изплащани на работниците, които го произвеждат. Но не включва неща като реклама на продукта или изпращането му на клиенти. По принцип COGS ви казва колко струва създаването на продукт, преди да започнете да се притеснявате за продажбата или доставката му. Това е решаващо число за бизнеса, защото им помага да разберат колко печалба наистина правят от всяка продажба.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU