1 мин. четене

Какво е вътрешно свързване?

Вътрешното свързване се отнася до практиката за създаване на хипервръзки, които свързват една страница на уебсайт с друга страница в рамките на същия домейн. Тези връзки помагат на потребителите да се ориентират в сайта и помагат на търсачките да разберат неговата структура и йерархия.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Вътрешното свързване се отнася до практиката за създаване на хипервръзки, които свързват една страница на уебсайт с друга страница в рамките на същия домейн. Тези връзки помагат на потребителите да се ориентират в сайта и помагат на търсачките да разберат неговата структура и йерархия.

Защо вътрешното свързване е важно?

Вътрешното свързване подобрява SEO, като помага на търсачките да индексират съдържанието и да разпределят силата на класирането между страниците. Той подобрява потребителското изживяване, като насочва посетителите към подходящи страници, като ги държи ангажирани по-дълго на сайта. Вътрешните връзки също определят структурата на сайта, като подчертават най-важните страници.

Най-добри практики за вътрешно свързване

Използвайте описателен текст на котвата, за да изясните дестинациите на връзките. Свържете стратегически страници с висока стойност, за да увеличите видимостта им. Избягвайте счупени връзки, тъй като те вредят на потребителското изживяване и ефективността на SEO.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха
18 мин. четене

Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха

Маркетинговите проучвания показват, че приблизително 50-60% от маркетолозите официално документират своята маркетингова стратегия. Компаниите често подценяват маркетинговото планиране, въпреки че е доказано, че увеличава шансовете им за успех (с над 300%!) и възвръщаемост на инвестициите (с 60%!) в сравнение с компаниите, които не планират.  В тази статия ще разгледаме основите на планирането по принцип, като […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+