Дигитален PR? Това е като по-готин, технически грамотен братовчед на традиционния PR. Вместо да се забавляваме с изискани събития, говорим за онлайн шум и интернет слава. Мислете за блогъри, а не за билбордове. Майстори на социалните медии вместо телевизионни спотове.
Всичко е свързано с представянето на вашата марка в дивия запад на интернет. Трябва да си навсякъде – Twitter, Instagram, каквото и да е. И не забравяйте тези инфлуенсъри – те са като дигитално предаване от уста на уста на стероиди.
Но не става въпрос само за това да бъдеш шумен. Трябва да си и умен. SEO трикове, вирусно съдържание, цялата шебанг. Става въпрос за това да накарате Google да ви обича толкова, колкото и клиентите ви.
И нека си признаем, в днешно време, ако не сте онлайн, може и да сте невидими. Дигиталният PR е начинът, по който се уверите, че вашата марка няма да се изгуби в интернет празнотата.
Така че да, това е PR за ерата на интернет. По-малко шампанско и хайвер, повече кликвания и споделяния. Това е светът, в който живеем сега.