2 мин. четене

Какво е дигитален PR?

Дигитален PR? Това е като по-готин, технически грамотен братовчед на традиционния PR.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Дигитален PR? Това е като по-готин, технически грамотен братовчед на традиционния PR. Вместо да се забавляваме с изискани събития, говорим за онлайн шум и интернет слава. Мислете за блогъри, а не за билбордове. Майстори на социалните медии вместо телевизионни спотове.

Всичко е свързано с представянето на вашата марка в дивия запад на интернет. Трябва да си навсякъде – Twitter, Instagram, каквото и да е. И не забравяйте тези инфлуенсъри – те са като дигитално предаване от уста на уста на стероиди.

Но не става въпрос само за това да бъдеш шумен. Трябва да си и умен. SEO трикове, вирусно съдържание, цялата шебанг. Става въпрос за това да накарате Google да ви обича толкова, колкото и клиентите ви.

И нека си признаем, в днешно време, ако не сте онлайн, може и да сте невидими. Дигиталният PR е начинът, по който се уверите, че вашата марка няма да се изгуби в интернет празнотата.

Така че да, това е PR за ерата на интернет. По-малко шампанско и хайвер, повече кликвания и споделяния. Това е светът, в който живеем сега.

Споделяне на статия
Подобни статии
7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо
4 мин. четене

7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо

Affiliate World Europe идва в Будапеща на 4-5 септември 2025 г. в конгресния и изложбен център Hungexpo Budapest. Тази първокласна конференция за партньорски маркетинг събира най-добрите търговци, рекламодатели и технологични иноватори в индустрията за два дни работа в мрежа, обучение и бизнес растеж.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти
3 мин. четене

Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти

Meta завърши глобалното внедряване на своята функция Opportunity Score във всички рекламни акаунти, след първоначалните фази на тестване, които започнаха по-рано тази година. Инструментът за оптимизиране, управляван от изкуствен интелект, има за цел да помогне на рекламодателите да подобрят ефективността на кампаниите си чрез систематични препоръки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
7 стратегии за съдържание, които увеличават продажбите в електронната търговия до 42%
13 мин. четене

7 стратегии за съдържание, които увеличават продажбите в електронната търговия до 42%

Повечето марки за електронна търговия хвърлят пари в реклами и се чудят защо продажбите плато. Ето какво пропускат: 84% от хората купуват, след като са гледали продуктово видео, а марките, използващи стратегическо съдържание, получават 6 пъти повече реализации от тези, които разчитат само на реклами. След като помогнахме на 200+ марки за електронна търговия да […]

Omar Angri Omar Angri
Co-Founder & CEO, MarginBusiness
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+