Създаване на партньорски връзки, които водят директно към конкретни продукти, а не към начална страница. Тази техника подобрява потребителското изживяване, като елиминира допълнителните стъпки за навигация и увеличава процента на реализация, като насочва посетителите към точния продукт, от който се интересуват. Дълбоките връзки са особено ефективни за прегледи на продукти, статии за сравнение и целеви промоции. Много партньорски мрежи предоставят инструменти за автоматично генериране на дълбоки връзки за всяка страница на уебсайта на търговеца.
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.