1 мин. четене

Какво е дълбоко свързване?

Създаване на партньорски връзки, които водят директно към конкретни продукти, а не към начална страница. Тази техника подобрява потребителското изживяване, като елиминира допълнителните стъпки за навигация и увеличава процента на реализация, като насочва посетителите към точния продукт, от който се интересуват.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Създаване на партньорски връзки, които водят директно към конкретни продукти, а не към начална страница. Тази техника подобрява потребителското изживяване, като елиминира допълнителните стъпки за навигация и увеличава процента на реализация, като насочва посетителите към точния продукт, от който се интересуват. Дълбоките връзки са особено ефективни за прегледи на продукти, статии за сравнение и целеви промоции. Много партньорски мрежи предоставят инструменти за автоматично генериране на дълбоки връзки за всяка страница на уебсайта на търговеца.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU