1 мин. четене

Какво е заглавен таг?

Заглавният таг в HTML се използва за определяне на заглавието на уеб страница. Това заглавие се показва в заглавната лента на браузъра или в раздела, когато потребителят преглежда уеб страницата.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Заглавният таг в HTML се използва за определяне на заглавието на уеб страница. Това заглавие се показва в заглавната лента на браузъра или в раздела, когато потребителят преглежда уеб страницата.

Той също така служи като заглавие, когато дадена страница е маркирана или споделена. Тагът <title> се поставя в секцията <head> на HTML документ и е от решаващо значение както за потребителското изживяване, така и за SEO (оптимизация за търсачки)

Пример:

The tag in HTML is used to define the title of a webpage. This title is displayed in the browser's title bar or on the tab when a user views the webpage.

Source: Open AI

В този пример „Моята страхотна уеб страница“ е това, което ще се появи в раздела на браузъра.

Основни аспекти:

  • Показване в браузъра: Заглавието се появява в раздела на браузъра, като помага на потребителите да идентифицират страницата.
  • SEO: Търсачките използват заглавния таг, за да разберат съдържанието на страницата, което я прави от съществено значение за класирането.
  • Отметка: Когато потребител маркира страницата, заглавният етикет става име по подразбиране за отметката.

Тагът <title> е уникален с това, че трябва да се появява само веднъж в секцията <head> на HTML документ.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха
18 мин. четене

Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха

Маркетинговите проучвания показват, че приблизително 50-60% от маркетолозите официално документират своята маркетингова стратегия. Компаниите често подценяват маркетинговото планиране, въпреки че е доказано, че увеличава шансовете им за успех (с над 300%!) и възвръщаемост на инвестициите (с 60%!) в сравнение с компаниите, които не планират.  В тази статия ще разгледаме основите на планирането по принцип, като […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+