Интегрираният маркетинг в множество платформи е стратегия, която има за цел да създаде безпроблемно изживяване за потенциалните клиенти по време на тяхното пътуване до покупка. Този подход включва координиране на различни маркетингови канали за предоставяне на последователно и взаимосвързано послание. Чрез взаимодействие с потребителите в различни точки на контакт, маркетолозите могат да използват техники, управлявани от данни, за да разработят подробни клиентски профили. Тези профили позволяват на бизнеса да приспособи маркетинговите си усилия, подобрявайки цялостното клиентско изживяване и насърчавайки лоялността към марката. Ключът е да се гарантира, че всеки маркетингов канал допълва останалите, насочвайки аудиторията през единен разказ, който обхваща различни медии и допирни точки.
Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.
В изявление на главния изпълнителен директор Сундар Пичай относно публикуването на приходите на Alphabet за Q4 2024 г. компанията заяви, че възнамерява да похарчи около 75 милиарда долара капиталови разходи през 2025 г. Това е значително увеличение спрямо 32.3 милиарда долара, които бяха похарчени през 2023 г., и показва как се увеличава конкуренцията между технологичните […]