2 мин. четене

Какво е навигация на Breadcrumb?

Breadcrumb navigation е вторична система за навигация на уебсайта, която показва местоположението на потребителя в йерархията на сайта. Той осигурява ясен път обратно към страници от по-високо ниво, като помага на потребителите да разберат текущата си позиция и да навигират лесно в свързаните раздели.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Breadcrumb navigation е вторична система за навигация на уебсайта, която показва местоположението на потребителя в йерархията на сайта. Той осигурява ясен път обратно към страници от по-високо ниво, като помага на потребителите да разберат текущата си позиция и да навигират лесно в свързаните раздели. Терминът „галета“ произхожда от приказката за Хензел и Гретел, където галета се използва за маркиране на пътека.

Видове навигация на трохите

  1. Базирани на местоположение трохи: Представят йерархията на сайта, показвайки връзката между текущата страница и родителската страница.
  2. Пътеки, базирани на трохи: Показване на последователността от страници, които потребителят е посетил, предлагайки навигационна пътека, базирана на историята.
  3. Трохи, базирани на атрибути: Маркирайте конкретни атрибути или филтри, приложени на страница, които обикновено се използват в уебсайтове за електронна търговия.

Защо навигацията на трохите е важна?
Трохите подобряват потребителското изживяване чрез опростяване на навигацията, особено на сложни уебсайтове с множество нива на съдържание. Те подобряват достъпността и намаляват степента на отпадане, като позволяват на потребителите лесно да проследяват стъпките си. Освен това трохите допринасят за SEO, като помагат на търсачките да разберат структурата и йерархията на сайта.

Навигацията е основен инструмент за подобряване на използваемостта и гарантиране, че посетителите могат да изследват уебсайтовете ефективно, без да губят контекст.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU