2 мин. четене

Какво е надпродажба?

Допълнителните продажби са техника за продажба, която насърчава клиентите да закупят продукт от по-висок клас, подобрена версия или допълнителни функции в сравнение с първоначалната си планирана покупка. Тази стратегия увеличава средната стойност на поръчката, като показва на клиентите подобрени опции, които осигуряват по-добра стойност или повече предимства.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Допълнителните продажби са техника за продажба, която насърчава клиентите да закупят продукт от по-висок клас, подобрена версия или допълнителни функции в сравнение с първоначалната си планирана покупка. Тази стратегия увеличава средната стойност на поръчката, като показва на клиентите подобрени опции, които осигуряват по-добра стойност или повече предимства.

Основни характеристики:

  • Фокусиран върху стойността: Набляга на допълнителни предимства, а не само на по-висока цена
  • Релевантност: Офертите са тясно свързани с първоначалния избор на клиента
  • Време: Обикновено се представя по време на процеса на пазаруване или при плащане
  • Сравнение: Често подчертава разликите между стандартни и премиум опции

Ползи:

  • Увеличена средна стойност на поръчката
  • По-високи маржове на печалба от първокласни продукти
  • Повишена удовлетвореност на клиентите с по-подходящи продукти
  • Подобрена стойност за целия живот на клиента

Ефективните подходи за наддаване включват диаграми за сравнение на функциите, продуктови нива „добро-по-добро-най-добро“ и оферти за надграждане с ограничено време, които създават спешност.

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+