2 мин. четене

Какво е намерение за търсене?

Намерението за търсене, известно още като намерение на потребителя, се отнася до основната цел или цел зад заявката за търсене на потребителя. Той отразява това, което потребителят се надява да постигне, като намиране на информация, навигиране до конкретен уебсайт, сравняване на продукти или завършване на покупка.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Намерението за търсене, известно още като намерение на потребителя, се отнася до основната цел или цел зад заявката за търсене на потребителя. Той отразява това, което потребителят се надява да постигне, като намиране на информация, навигиране до конкретен уебсайт, сравняване на продукти или завършване на покупка.

Видове намерения за търсене

  1. Информационно намерение: Потребителите търсят знания или отговори на конкретни въпроси (напр. „как се пече хляб“).
  2. Навигационно намерение: Потребителите се стремят да намерят конкретен уебсайт или страница (напр. „Вход във Facebook“).
  3. Търговско намерение: Потребителите сравняват опциите, преди да вземат решение (напр. „най-добрите смартфони под 500 евро“).
  4. Транзакционно намерение: Потребителите са готови да предприемат действия, като често правят покупка (напр. „купете маратонки онлайн“).

Защо намерението за търсене е важно?

Разбирането и привеждането на съдържанието в съответствие с намеренията за търсене гарантира уместност, подобрява удовлетвореността на потребителите и подобрява ефективността на SEO. Google дава приоритет на съдържание, което отговаря на намеренията на потребителите, което го прави от решаващо значение за класирането в резултатите от търсенето.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха
18 мин. четене

Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха

Маркетинговите проучвания показват, че приблизително 50-60% от маркетолозите официално документират своята маркетингова стратегия. Компаниите често подценяват маркетинговото планиране, въпреки че е доказано, че увеличава шансовете им за успех (с над 300%!) и възвръщаемост на инвестициите (с 60%!) в сравнение с компаниите, които не планират.  В тази статия ще разгледаме основите на планирането по принцип, като […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+