2 мин. четене

Какво е направено за реклама (MFA)?

Създадени за реклама (MFA) се отнасят до уебсайтове, които са създадени предимно за генериране на приходи от реклама, а не за предоставяне на ценно съдържание или истинска ангажираност на потребителите. Тези сайтове обикновено имат следните характеристики: Нискокачествено или тънко съдържание, което може да бъде генерирано от AI, плагиатствано или минимално редактирано Прекомерни рекламни разположения, които […]

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Създадени за реклама (MFA) се отнасят до уебсайтове, които са създадени предимно за генериране на приходи от реклама, а не за предоставяне на ценно съдържание или истинска ангажираност на потребителите. Тези сайтове обикновено имат следните характеристики:

  • Нискокачествено или тънко съдържание, което може да бъде генерирано от AI, плагиатствано или минимално редактирано
  • Прекомерни рекламни разположения, които доминират в потребителския интерфейс
  • Проектиране на модели, които увеличават максимално показванията на рекламите (като слайдшоута, които изискват няколко кликвания)
  • Съдържание, специално създадено за привличане на трафик от търсене, но осигурява малка стойност
  • Високо съотношение реклами/съдържание в сравнение с легитимните издатели

Сайтовете за МФП са проблематични за екосистемата за дигитална реклама, тъй като те:

  1. Източване на рекламните бюджети чрез привличане на импресии, които имат малка истинска ангажираност на аудиторията
  2. Създаване на лошо потребителско изживяване, което може да навреди на възприемането на марката
  3. Разреждане на ефективността на програмната реклама
  4. Често използват измамни тактики, за да изглеждат по-легитимни, отколкото са

Както бе споменато в преведената статия, уебсайтовете на MFA представляват приблизително 13% от разходите за програмна реклама през второто тримесечие на 2024 г., което представлява значителна част от потенциално загубените разходи за реклама. Възходът на генеративния AI направи създаването на тези сайтове още по-лесно, тъй като съдържанието може да се произвежда масово в мащаб.

Рекламодателите и агенциите все по-често използват инструменти за измерване на безопасността и качеството на марката, за да идентифицират и избягват тези сайтове при своите медийни покупки.

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+