1 мин. четене

Какво е обем на търсене?

Обемът на търсене се отнася до броя пъти, когато определена ключова дума или фраза се търси в търсачка в рамките на даден период от време. Той дава представа за популярността на ключовите думи, като помага на търговците и създателите на съдържание да приспособят стратегии за привличане на органичен трафик.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Обемът на търсене се отнася до броя пъти, когато определена ключова дума или фраза се търси в търсачка в рамките на даден период от време. Той дава представа за популярността на ключовите думи, като помага на търговците и създателите на съдържание да приспособят стратегии за привличане на органичен трафик.

Защо обемът на търсене е важен?

  • Той помага да се идентифицират ключови думи с голямо търсене за SEO и оптимизиране на съдържанието.
  • Разкрива сезонни тенденции и колебания в поведението на потребителите при търсене.
  • Помага за насочване към нишови аудитории с ключови думи с ниска конкуренция и дълга опашка.

Чрез анализиране на обема на търсене фирмите могат по-добре да разберат намеренията на потребителите, да оптимизират съдържанието им и да подобрят видимостта в резултатите от търсачките.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха
18 мин. четене

Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха

Маркетинговите проучвания показват, че приблизително 50-60% от маркетолозите официално документират своята маркетингова стратегия. Компаниите често подценяват маркетинговото планиране, въпреки че е доказано, че увеличава шансовете им за успех (с над 300%!) и възвръщаемост на инвестициите (с 60%!) в сравнение с компаниите, които не планират.  В тази статия ще разгледаме основите на планирането по принцип, като […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+