Средна печалба, която партньорът прави за всяко кликване върху неговите партньорски връзки. Изчислява се, като общите приходи на партньорите се разделят на броя генерирани кликвания. EPC е ключов показател за оценка на рентабилността на програмата и сравняване на различни партньорски оферти. По-високият EPC показва по-ефективно осигуряване на приходи от трафика. Партньорите често използват EPC, за да приоритизират кои продукти да популяризират, докато търговците наблюдават EPC, за да оценят конкурентоспособността на своята програма на пазара. EPC може да варира значително в зависимост от нишата, цената на продукта и оптимизацията на реализациите.
Meta AI се разпространява в Европа
Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.