1 мин. четене

Какво е печалба на клик (EPC)?

Средна печалба, която партньорът прави за всяко кликване върху неговите партньорски връзки. Изчислява се, като общите приходи на партньорите се разделят на броя генерирани кликвания.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Средна печалба, която партньорът прави за всяко кликване върху неговите партньорски връзки. Изчислява се, като общите приходи на партньорите се разделят на броя генерирани кликвания. EPC е ключов показател за оценка на рентабилността на програмата и сравняване на различни партньорски оферти. По-високият EPC показва по-ефективно осигуряване на приходи от трафика. Партньорите често използват EPC, за да приоритизират кои продукти да популяризират, докато търговците наблюдават EPC, за да оценят конкурентоспособността на своята програма на пазара. EPC може да варира значително в зависимост от нишата, цената на продукта и оптимизацията на реализациите.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU