Средна печалба, която партньорът прави за всяко кликване върху неговите партньорски връзки. Изчислява се, като общите приходи на партньорите се разделят на броя генерирани кликвания. EPC е ключов показател за оценка на рентабилността на програмата и сравняване на различни партньорски оферти. По-високият EPC показва по-ефективно осигуряване на приходи от трафика. Партньорите често използват EPC, за да приоритизират кои продукти да популяризират, докато търговците наблюдават EPC, за да оценят конкурентоспособността на своята програма на пазара. EPC може да варира значително в зависимост от нишата, цената на продукта и оптимизацията на реализациите.
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.