Комисионен модел, при който на афилиатите се плаща за генериране на потенциални клиенти. Този подход компенсира партньорите, когато посетителите предоставят информация за контакт или попълват формуляри, независимо от незабавните покупки. PPL се използва широко в сферата на услугите, финансовите сектори и B2B компаниите, където цикълът на продажби е по-дълъг. Фирмите обикновено предлагат фиксирани плащания за квалифициран потенциален клиент, което прави този модел привлекателен за партньори, насочени към аудитории, които може да не са готови да купуват, но са готови да споделят информацията си.
Meta AI се разпространява в Европа
Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.