2 мин. четене

Какво е пренасочване?

Ретаргетирането (наричано още ремаркетинг) е стратегия за дигитална реклама, която е насочена към потребители, които преди това са посетили уебсайт или са се ангажирали с марка, но са си тръгнали, без да извършат желаното действие. Тази техника използва бисквитки на браузъра или проследяване на пиксели, за да идентифицира тези посетители и да им показва персонализирани […]

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Ретаргетирането (наричано още ремаркетинг) е стратегия за дигитална реклама, която е насочена към потребители, които преди това са посетили уебсайт или са се ангажирали с марка, но са си тръгнали, без да извършат желаното действие. Тази техника използва бисквитки на браузъра или проследяване на пиксели, за да идентифицира тези посетители и да им показва персонализирани реклами, докато разглеждат други уебсайтове, използват социални медии или търсят онлайн.

Основни характеристики:

  • Поведенческо насочване: Реклами въз основа на конкретни взаимодействия на потребителите с уебсайт
  • Проследяване, базирано на бисквитки: Технология, която разпознава предишни посетители в мрежата
  • Сегментирани кампании: Различни съобщения за потребителите на различни етапи на ангажираност
  • Мултиплатформен обхват: Възможност за възстановяване на връзката с потенциални клиенти в различни онлайн канали

Ползи:

  • По-високи проценти на реализация от стандартната дисплейна реклама
  • Намалено изоставяне на количката чрез напомняне на купувачите за артикулите, които са разгледали
  • Подобрено запомняне на марката чрез многократно излагане
  • По-ефективни разходи за реклама чрез фокусиране върху предварително квалифицирани потенциални клиенти

Често срещаните типове ретаргетиране включват пренасочване на продукти (показване на конкретни разгледани артикули), пренасочване по изоставяне на количката (напомняне на потребителите за незакупени артикули) и кръстосано насочване към продажби (предлагане на допълнителни продукти на предишни купувачи).

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU