2 мин. четене

Какво е пренасочване?

Ретаргетирането (наричано още ремаркетинг) е стратегия за дигитална реклама, която е насочена към потребители, които преди това са посетили уебсайт или са се ангажирали с марка, но са си тръгнали, без да извършат желаното действие. Тази техника използва бисквитки на браузъра или проследяване на пиксели, за да идентифицира тези посетители и да им показва персонализирани […]

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Ретаргетирането (наричано още ремаркетинг) е стратегия за дигитална реклама, която е насочена към потребители, които преди това са посетили уебсайт или са се ангажирали с марка, но са си тръгнали, без да извършат желаното действие. Тази техника използва бисквитки на браузъра или проследяване на пиксели, за да идентифицира тези посетители и да им показва персонализирани реклами, докато разглеждат други уебсайтове, използват социални медии или търсят онлайн.

Основни характеристики:

  • Поведенческо насочване: Реклами въз основа на конкретни взаимодействия на потребителите с уебсайт
  • Проследяване, базирано на бисквитки: Технология, която разпознава предишни посетители в мрежата
  • Сегментирани кампании: Различни съобщения за потребителите на различни етапи на ангажираност
  • Мултиплатформен обхват: Възможност за възстановяване на връзката с потенциални клиенти в различни онлайн канали

Ползи:

  • По-високи проценти на реализация от стандартната дисплейна реклама
  • Намалено изоставяне на количката чрез напомняне на купувачите за артикулите, които са разгледали
  • Подобрено запомняне на марката чрез многократно излагане
  • По-ефективни разходи за реклама чрез фокусиране върху предварително квалифицирани потенциални клиенти

Често срещаните типове ретаргетиране включват пренасочване на продукти (показване на конкретни разгледани артикули), пренасочване по изоставяне на количката (напомняне на потребителите за незакупени артикули) и кръстосано насочване към продажби (предлагане на допълнителни продукти на предишни купувачи).

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+