Пропускът в съдържанието се отнася до липсващите или недостатъчно представени теми, ключови думи или информация, които целевата ви аудитория търси, но не може да намери на уебсайта ви. Той подчертава области, в които съдържанието ви не отговаря на нуждите на потребителите или се конкурира ефективно с други уебсайтове.
Защо пропуските в съдържанието са важни?
- Те представляват възможности за привличане на повече трафик чрез посрещане на неудовлетворени нужди на потребителите.
- Запълването на тези пропуски подобрява потребителското изживяване, увеличава времето за престой и намалява степента на отпадане.
- Помага ви да останете конкурентоспособни, като предлага по-подходящо и изчерпателно съдържание от вашите конкуренти.
Видове пропуски в съдържанието
- Пропуски в ключовите думи: Липсващи ключови думи, за които конкурентите ви се класират, но вие не.
- Пропуски в темата: По-широки теми или теми, които не са обхванати на вашия сайт.
- Медийни пропуски: Липса на разнообразни формати като видеоклипове, инфографики или ресурси за изтегляне.
Чрез идентифициране и преодоляване на пропуските в съдържанието чрез анализ фирмите могат да създадат по-ефективна стратегия за съдържание, да отговорят по-добре на намеренията на потребителите и да стимулират по-висока ангажираност и реализации.