2 мин. четене

Какво е процент на изоставяне?

Процентът на посетителите, които напускат уебсайта, без да извършат желаното действие или цел, като покупка, попълване на формуляр или напускане на уебсайта, без да завършат процеса на плащане. Основни аспекти: •Обикновено се прилага за пазарски колички, формуляри и процеси на плащане.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Процентът на посетителите, които напускат уебсайта, без да извършат желаното действие или цел, като покупка, попълване на формуляр или напускане на уебсайта, без да завършат процеса на плащане.

Основни аспекти:

•Обикновено се прилага за пазарски колички, формуляри и процеси на плащане.
•Изчислено като: 100 × (Брой незавършени действия / Брой започнати действия)
•Високият процент на изоставяне обикновено сочи към проблеми в потребителското изживяване.
• Типичните нива на изоставяне на колички в различни индустрии са между 60-80%.

Въздействие върху бизнеса: Високите проценти на изоставяне са пагубни за процента на реализация и приходите. Всяко изоставено действие е загубен шанс за продажба или потенциален клиент.

Чести причини: Те включват фактори като разходи, сложност на процеса на плащане, грешки в уебсайта, липса на различни средства за плащане и проблеми със сигурността.

Това означава, че за ефективна комуникация дължината на входа трябва да бъде 2,6 пъти по-голяма от дължината на изхода.

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+