2 мин. четене

Какво е процент на реализация?

Процентът на реализация е решаващ показател за ефективност в дигиталния маркетинг, измерващ процента на посетителите, които извършват желаното действие. Изчислява се, като броят на реализациите се раздели на общия брой посетители и се умножи по 100.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Процентът на реализация е решаващ показател за ефективност в дигиталния маркетинг, измерващ процента на посетителите, които извършват желаното действие. Изчислява се, като броят на реализациите се раздели на общия брой посетители и се умножи по 100.

Например, ако сайт за електронна търговия има 200 посетители и 50 продажби на месец, неговият процент на реализация ще бъде (50 / 200) x 100 = 25%.

„Реализация“ може да бъде всяка предварително определена цел, като например:

  • Извършване на покупка
  • Абониране за бюлетин
  • Изтегляне на ресурс
  • Щракване върху бутон с подканваща фраза

Повечето уебсайтове и приложения проследяват множество цели за реализация, всяка със собствен процент. Този показател помага на маркетолозите да оценят ефективността на своите стратегии за стимулиране на желаните действия на потребителите в различни допирни точки.

Чрез анализиране на процента на реализация фирмите могат да оптимизират своето дигитално присъствие и маркетингови усилия, за да се приведат по-добре в съответствие с поведението и предпочитанията на потребителите.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU