2 мин. четене

Какво е социална търговия?

Социалната търговия се отнася до практиката на покупка и продажба на продукти или услуги директно в платформите на социалните медии. Ето кратко обяснение: Социалната търговия е интегрирането на функционалността за електронна търговия в платформите на социалните медии, което позволява на потребителите да завършат целия процес на пазаруване – от откриването на продукта до покупката – […]

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Социалната търговия се отнася до практиката на покупка и продажба на продукти или услуги директно в платформите на социалните медии. Ето кратко обяснение:

Социалната търговия е интегрирането на функционалността за електронна търговия в платформите на социалните медии, което позволява на потребителите да завършат целия процес на пазаруване – от откриването на продукта до покупката – без да напускат предпочитаното от тях приложение за социални медии. Този подход използва ангажираността и свързаността на потребителите на социалните мрежи, за да създаде по-интерактивно и безпроблемно пазаруване.

Основните характеристики на социалната търговия често включват:

1. Публикации или реклами за пазаруване
2. Процеси на плащане в приложението
3. Препоръки за продукти въз основа на потребителските интереси и социалните връзки
4. Генерирано от потребителите съдържание като отзиви и снимки
5. Директни съобщения между купувачи и продавачи

Популярните платформи за социална търговия включват Facebook, Instagram, Pinterest и TikTok. Въпреки че Facebook е лидер в социалната търговия на много западни пазари, степента на приемане варира в различните региони и демографски групи.

Социалната търговия има за цел да намали триенето в пътуването за онлайн пазаруване, като се възползва от съществуващите навици на потребителите в социалните медии и доверените мрежи.

Споделяне на статия
Подобни статии
Най-добрите стратегии за дигитален маркетинг за малкия бизнес през 2025 г
31 мин. четене

Най-добрите стратегии за дигитален маркетинг за малкия бизнес през 2025 г

Опитът с множество електронни магазини показва как технологиите и взаимоотношенията стимулират растежа. За 2025 г. доказаните стратегии включват SEO, AI, маркетинг на съдържанието, PPC и изграждане на общност – повечето изискват само време и усилия, а не големи бюджети. Тъй като изкуственият интелект вече е от съществено значение за запазване на конкурентоспособността, нека разгледаме най-ефективните […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Прочетете статия
Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?
3 мин. четене

Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?

През 2025 г. онлайн търговците на дребно са изправени пред безпрецедентно предизвикателство: вниманието на потребителите е фрагментирано в безброй приложения, платформи и устройства. Последните проучвания показват драматична промяна в поведението на потребителите – линейната телевизионна гледаемост е спаднала под 50% от общото екранно време.

Прочетете статия
Тръмп заплашва ЕС с нови мита
3 мин. четене

Тръмп заплашва ЕС с нови мита

Според Ройтерс президентът на САЩ Доналд Тръмп описа търговските практики на ЕС като „много, много лоши“ за САЩ и обяви планове за налагане на нови мита на ЕС на 21 януари. Потенциално голяма промяна в търговията между САЩ и ЕС може да бъде резултат от декларацията на Тръмп в Белия дом, че митата са „единственият […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+