2 мин. четене

Какво е социална търговия?

Социалната търговия се отнася до практиката на покупка и продажба на продукти или услуги директно в платформите на социалните медии. Ето кратко обяснение: Социалната търговия е интегрирането на функционалността за електронна търговия в платформите на социалните медии, което позволява на потребителите да завършат целия процес на пазаруване – от откриването на продукта до покупката – […]

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Социалната търговия се отнася до практиката на покупка и продажба на продукти или услуги директно в платформите на социалните медии. Ето кратко обяснение:

Социалната търговия е интегрирането на функционалността за електронна търговия в платформите на социалните медии, което позволява на потребителите да завършат целия процес на пазаруване – от откриването на продукта до покупката – без да напускат предпочитаното от тях приложение за социални медии. Този подход използва ангажираността и свързаността на потребителите на социалните мрежи, за да създаде по-интерактивно и безпроблемно пазаруване.

Основните характеристики на социалната търговия често включват:

1. Публикации или реклами за пазаруване
2. Процеси на плащане в приложението
3. Препоръки за продукти въз основа на потребителските интереси и социалните връзки
4. Генерирано от потребителите съдържание като отзиви и снимки
5. Директни съобщения между купувачи и продавачи

Популярните платформи за социална търговия включват Facebook, Instagram, Pinterest и TikTok. Въпреки че Facebook е лидер в социалната търговия на много западни пазари, степента на приемане варира в различните региони и демографски групи.

Социалната търговия има за цел да намали триенето в пътуването за онлайн пазаруване, като се възползва от съществуващите навици на потребителите в социалните медии и доверените мрежи.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха
18 мин. четене

Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха

Маркетинговите проучвания показват, че приблизително 50-60% от маркетолозите официално документират своята маркетингова стратегия. Компаниите често подценяват маркетинговото планиране, въпреки че е доказано, че увеличава шансовете им за успех (с над 300%!) и възвръщаемост на инвестициите (с 60%!) в сравнение с компаниите, които не планират.  В тази статия ще разгледаме основите на планирането по принцип, като […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+