2 мин. четене

Какво е социално доказателство?

Социалното доказателство е мощна маркетингова техника, която използва влиянието на други хора за насърчаване на продажбите. Ето ефективни начини за използване на социално доказателство в електронната търговия: Отзиви на клиенти: Показвайте отзиви на видно място на продуктовите страници, за да изградите доверие и надеждност Скорошни покупки: Показване на известия в реално време за скорошни покупки, […]

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Социалното доказателство е мощна маркетингова техника, която използва влиянието на други хора за насърчаване на продажбите. Ето ефективни начини за използване на социално доказателство в електронната търговия:

  1. Отзиви на клиенти: Показвайте отзиви на видно място на продуктовите страници, за да изградите доверие и надеждност
  2. Скорошни покупки: Показване на известия в реално време за скорошни покупки, за да се създаде спешност и FOMO (страх от пропускане) сред потенциалните купувачи
  3. Най-продавани продукти: Маркирайте най-продаваните артикули на страниците с категории, за да насочите избора на клиентите и да повишите доверието в техните покупки
  4. Съдържание, генерирано от потребителите: Представяйте снимки и видеоклипове от клиенти, използващи вашите продукти, което добавя автентичност и свързаност
  5. Ангажираност в социалните медии: Покажете броя на последователите си и взаимодействията с клиентите в социалните медии, за да повишите доверието в марката
  6. Етикети на проверени купувачи: Добавяне на етикети към отзиви, показващи, че са от проверени купувачи, повишавайки доверието в предоставената обратна връзка

Прилагането на тези стратегии може значително да повиши доверието и конверсиите на клиентите.

Споделяне на статия
Подобни статии
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
4 мин. четене

Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си

Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността
4 мин. четене

Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността

Наскоро три големи британски марки за търговия на дребно – Marks & Spencer, Co-op и Harrods – станаха жертва на мащабни кибератаки, които значително нарушиха дейността им и разкриха сериозни пропуски в сигурността на техните ИТ системи. Тези инциденти подчертават нарастващите заплахи за киберсигурността, пред които е изправен секторът на търговията на дребно в Обединеното […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+