2 мин. четене

Какво е честота на кликване?

Честотата на кликване (CTR) е ключов показател в дигиталната реклама, който измерва колко често хората кликват върху реклама или обява с продукти, след като я видят. Изчислява се, като броят на кликванията се раздели на броя на импресиите и се умножи по 100.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Честотата на кликване (CTR) е ключов показател в дигиталната реклама, който измерва колко често хората кликват върху реклама или обява с продукти, след като я видят. Изчислява се, като броят на кликванията се раздели на броя на импресиите и се умножи по 100. Например 5 кликвания от 100 импресии дават 5% CTR.

CTR служи като индикатор за уместността и привлекателността на рекламата за потребителите. Всяка реклама, малка обява и ключова дума в кампанията Ви има свой собствен CTR, който можете да наблюдавате в профила си. Високият CTR предполага, че потребителите намират съдържанието ви за полезно и подходящо за техните нужди.

Този показател играе решаваща роля при определянето на ефективността на рекламата Ви, като допринася за очаквания CTR компонент на рекламния ранг. Това, което представлява „добър“ CTR обаче, може да варира в зависимост от вашата индустрия, рекламна платформа и тип кампания.

Като анализирате CTR, можете да определите кои елементи от вашата кампания се представят добре и кои се нуждаят от подобрение. Привеждането на ключовите думи, рекламите и малките обяви в тясно съответствие с бизнеса Ви и помежду си увеличава вероятността потребителите да кликнат върху съдържанието Ви, след като потърсят сродни термини.

CTR е основен инструмент за оптимизиране на вашата дигитална рекламна стратегия, като ви помага да усъвършенствате подхода си, за да ангажирате по-добре целевата си аудитория.

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Технически контролен списък за SEO: Най-добрият списък за подобряване на вашия уебсайт
34 мин. четене

Технически контролен списък за SEO: Най-добрият списък за подобряване на вашия уебсайт

Техническото здраве на уебсайта е основата за успешна SEO оптимизация. Ако търсачките се затрудняват да сканират уебсайта ви, чакат твърде дълго сървърът да отговори или се объркат от дублирано съдържание, ще бъде почти невъзможно да получите високи позиции в SERP. Лошата техническа оптимизация на уебсайта може да съсипе всички усилия за оптимизация на страницата и […]

Darya Maksimava Darya Maksimava
Senor SEO Specialist, Evisions
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+