2 мин. четене

Какво е честота на кликване?

Честотата на кликване (CTR) е ключов показател в дигиталната реклама, който измерва колко често хората кликват върху реклама или обява с продукти, след като я видят. Изчислява се, като броят на кликванията се раздели на броя на импресиите и се умножи по 100.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Честотата на кликване (CTR) е ключов показател в дигиталната реклама, който измерва колко често хората кликват върху реклама или обява с продукти, след като я видят. Изчислява се, като броят на кликванията се раздели на броя на импресиите и се умножи по 100. Например 5 кликвания от 100 импресии дават 5% CTR.

CTR служи като индикатор за уместността и привлекателността на рекламата за потребителите. Всяка реклама, малка обява и ключова дума в кампанията Ви има свой собствен CTR, който можете да наблюдавате в профила си. Високият CTR предполага, че потребителите намират съдържанието ви за полезно и подходящо за техните нужди.

Този показател играе решаваща роля при определянето на ефективността на рекламата Ви, като допринася за очаквания CTR компонент на рекламния ранг. Това, което представлява „добър“ CTR обаче, може да варира в зависимост от вашата индустрия, рекламна платформа и тип кампания.

Като анализирате CTR, можете да определите кои елементи от вашата кампания се представят добре и кои се нуждаят от подобрение. Привеждането на ключовите думи, рекламите и малките обяви в тясно съответствие с бизнеса Ви и помежду си увеличава вероятността потребителите да кликнат върху съдържанието Ви, след като потърсят сродни термини.

CTR е основен инструмент за оптимизиране на вашата дигитална рекламна стратегия, като ви помага да усъвършенствате подхода си, за да ангажирате по-добре целевата си аудитория.

Споделяне на статия
Подобни статии
Транспортен мениджмънт в логистиката
21 мин. четене

Транспортен мениджмънт в логистиката

Управлението на транспорта е от съществено значение за ефективната логистика, като гарантира, че стоките се движат гладко по веригите на доставки. Това включва избор на правилните превозвачи, оптимизиране на маршрутите и интегриране на технологии за намаляване на разходите и подобряване на скоростта на доставка. С разширяването на глобализацията логистичните компании са изправени пред нарастващи предизвикателства, […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Прочетете статия
Shein прекроява модната търговия на дребно
3 мин. четене

Shein прекроява модната търговия на дребно

Китайският гигант Shein става все по-важен играч на онлайн модния пазар. Известна със своето агресивно ценообразуване и ултрабърза мода, компанията се разраства по начини, които бяха немислими само преди няколко години. Следващият анализ на данните се основава на данни на ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия
4 мин. четене

Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия

Получили ли сте имейл за промени в начина, по който Мениджър на маркери на Google (GTM) ще зарежда маркерите на Google Ads и Floodlight от 10 април 2025 г.? Тази актуализация може да засегне проследяването на реализациите, ремаркетинга и начина, по който управлявате маркерите в GTM. Какво точно се променя, защо се случва и какво […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+