1 мин. четене

Какво е CPA?

CPA означава цена на действие. Това е плащане за реализация, което рекламодателят плаща, когато посетител предприеме действие на сайта му, като например направи покупка в магазина му.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

CPA означава цена на действие. Това е плащане за реализация, което рекламодателят плаща, когато посетител предприеме действие на сайта му, като например направи покупка в магазина му. Това е метод на онлайн маркетинг, при който рекламодателят плаща на издателя само за това колко клиенти предприемат определено действие, като например извършване на покупка. Този тип реклама може да бъде много печеливша за рекламодателя, тъй като той плаща само за потенциални клиенти, които му носят печалба, а не за тези, които не го правят. Това принуждава филиалите да изпращат само подходящ трафик към електронните магазини.

 

Споделяне на статия
Подобни статии
Транспортен мениджмънт в логистиката
21 мин. четене

Транспортен мениджмънт в логистиката

Управлението на транспорта е от съществено значение за ефективната логистика, като гарантира, че стоките се движат гладко по веригите на доставки. Това включва избор на правилните превозвачи, оптимизиране на маршрутите и интегриране на технологии за намаляване на разходите и подобряване на скоростта на доставка. С разширяването на глобализацията логистичните компании са изправени пред нарастващи предизвикателства, […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Прочетете статия
Shein прекроява модната търговия на дребно
3 мин. четене

Shein прекроява модната търговия на дребно

Китайският гигант Shein става все по-важен играч на онлайн модния пазар. Известна със своето агресивно ценообразуване и ултрабърза мода, компанията се разраства по начини, които бяха немислими само преди няколко години. Следващият анализ на данните се основава на данни на ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия
4 мин. четене

Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия

Получили ли сте имейл за промени в начина, по който Мениджър на маркери на Google (GTM) ще зарежда маркерите на Google Ads и Floodlight от 10 април 2025 г.? Тази актуализация може да засегне проследяването на реализациите, ремаркетинга и начина, по който управлявате маркерите в GTM. Какво точно се променя, защо се случва и какво […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+