1 мин. четене

Какво е CRO?

CRO означава оптимизация на процента на реализация. Този термин означава различните дейности, свързани с оптимизирането на уебсайт с цел увеличаване на процента на реализация.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

CRO означава оптимизация на процента на реализация. Този термин означава различните дейности, свързани с оптимизирането на уебсайт с цел увеличаване на процента на реализация. Тези промени са свързани с потребителското изживяване, т.е. да се опитаме да направим уебсайта по-удобен и успешен. Това е свързано и с тестване на уебсайтове, като A/B тестване, което проверява коя форма на уебсайт е по-привлекателна за клиента. Друг метод може да бъде проучване на аудиторията, което има за цел да опознае вашата целева аудитория, така че маркетолозите да могат да адаптират своите кампании и онлайн продажби.

 

Споделяне на статия
Подобни статии
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
3 мин. четене

Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж

Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца
3 мин. четене

TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца

TikTok Shop публикува цифри, показващи мащаба на борбата с измамите в онлайн търговията. Платформата отхвърли над 70 милиона продукта, преди да бъде листната през първите шест месеца на 2025 г. – това е с 40% повече от предходното полугодие. На всичкото отгоре те са отказали 1,4 милиона заявления за регистрация на продавачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята
3 мин. четене

Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята

Германският търговец на дребно стартира пилотен проект, който може да промени играта на опаковките. Клиентите на Kaufland в Мюнхен сега връщат празни опаковки за козметика по същия начин, по който биха върнали бутилка кока-кола – за 29 цента всяка в депозитната машина. Подробностите идват от прессъобщението на Kaufland , публикувано в техния корпоративен нюзрум.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU