Софтуерът за обхождане на мрежата, използван от Google за откриване и индексиране на уеб страници за своята търсачка. Googlebot систематично разглежда световната мрежа, като следва връзки между страниците, за да намери ново и актуализирано съдържание. Той анализира съдържанието, структурата и връзките на страницата с други страници, което позволява на Google да класира и показва подходящи резултати в заявки за търсене. Собствениците на уебсайтове могат да контролират достъпа на Googlebot до техните сайтове чрез robots.txt файлове и други директиви. Известен също като Google spider или Google web crawler.
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.