1 мин. четене

Какво е Google Discover?

Google Discover е мобилна функция, която предоставя на потребителите подбрана емисия със статии, новини и друго съдържание въз основа на техните интереси и история на търсене. Показва се на началната страница на приложението Google на мобилни устройства и на началната страница на Google.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Google Discover е мобилна функция, която предоставя на потребителите подбрана емисия със статии, новини и друго съдържание въз основа на техните интереси и история на търсене. Показва се на началната страница на приложението Google на мобилни устройства и на началната страница на Google.com на устройства с Android. Discover използва алгоритми за машинно обучение, за да показва на потребителите съдържание, което може да ги интересува, преди да го потърсят, включително теми като спорт, новини, развлечения и др. Съдържанието се актуализира автоматично и има за цел да предостави свежа, подходяща информация, съобразена с предпочитанията и онлайн поведението на всеки потребител.

Споделяне на статия
Подобни статии
Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.
3 мин. четене

Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.

В изявление на главния изпълнителен директор Сундар Пичай относно публикуването на приходите на Alphabet за Q4 2024 г. компанията заяви, че възнамерява да похарчи около 75 милиарда долара капиталови разходи през 2025 г. Това е значително увеличение спрямо 32.3 милиарда долара, които бяха похарчени през 2023 г., и показва как се увеличава конкуренцията между технологичните […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност
6 мин. четене

Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност

Видеосъдържанието привлича вниманието – виждаме това в почти всички платформи. Reels доминират в Instagram, Facebook е пълен с видеоклипове и дори YouTube, който е изграден върху видеоклипове, има своите Shorts. И накрая, срещаме ги в електронната търговия, когато представяме продукти. Бизнес мрежата LinkedIn съобщи, че гледаемостта на видеоклипове се е увеличила с 36% на годишна […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?
3 мин. четене

DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?

Спомняте ли си скорошната ни статия за китайската сензация за изкуствен интелект, наречена DeepSeek? Е, изглежда, че тази история е взела доста интересен обрат. Докато миналия път пишех за успеха му, днес трябва да ви разкажа как този обещаващ проект се озова в доста затруднено положение.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+