2 мин. четене

Какво е H1 / H2 / H3?

HTML тагове за заглавия (H1, H2, H3) се използват за структуриране на съдържанието и определяне на йерархията на информацията на дадена уеб страница:H1 Етикет: Основното заглавие на уеб страница Обикновено се използва веднъж на страница за основното заглавие Най-голямото и най-изпъкналото заглавие H2 Етикет: Подзаглавия, които разделят основното съдържание на раздели Използва се за основни […]

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

HTML тагове за заглавия (H1, H2, H3) се използват за структуриране на съдържанието и определяне на йерархията на информацията на дадена уеб страница::

  • Основното заглавие на уеб страница
  • Обикновено се използва веднъж на страница за основното заглавие
  • Най-голямото и най-изпъкналото заглавие

:

  • Подзаглавия, които разделят основното съдържание на раздели
  • Използва се за основни теми в страницата
  • Втори по големина размер на позицията

:

  • Подпозиции, използвани за подраздели от позиции H2
  • Осигурете допълнителна организация на съдържанието
  • Третият по големина размер на заглавието

Етикетите на заглавията са важни за:

  • Структуриране на съдържанието за по-добра четливост
  • Подобряване на SEO оптимизацията чрез подпомагане на търсачките да разберат съдържанието на страницата
  • Подобряване на достъпността за потребителите с екранни четци

Когато използвате тагове за заглавия:

  • Поддържане на логическа йерархия (H1 > H2 > H3)
  • Използвайте ги за действителни заглавия, а не за стилизиране на текст
  • Ограничете използването на H1 до веднъж на страница в повечето случаи

Правилното използване на тагове за заглавия помага за създаването на добре организирано и лесно за навигация уеб съдържание.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха
18 мин. четене

Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха

Маркетинговите проучвания показват, че приблизително 50-60% от маркетолозите официално документират своята маркетингова стратегия. Компаниите често подценяват маркетинговото планиране, въпреки че е доказано, че увеличава шансовете им за успех (с над 300%!) и възвръщаемост на инвестициите (с 60%!) в сравнение с компаниите, които не планират.  В тази статия ще разгледаме основите на планирането по принцип, като […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+