2 мин. четене

Какво е Rich Snippet?

Богатият фрагмент е разширен фрагмент в резултатите от търсенето, който предоставя на потребителите повече информация от обикновения резултат от търсенето. Това е подобрен фрагмент, който показва допълнителни данни, извлечени от структурираните данни на страницата.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Богатият фрагмент е разширен фрагмент в резултатите от търсенето, който предоставя на потребителите повече информация от обикновения резултат от търсенето. Това е подобрен фрагмент, който показва допълнителни данни, извлечени от структурираните данни на страницата.

Нормалният резултат от търсенето съдържа само заглавието на страницата, URL адреса и кратко описание. Богатият фрагмент съдържа допълнителна информация, за да помогне на потребителите да получат по-добра представа още директно в резултатите от търсенето. Например, в случай на сайтове за електронна търговия, богатият фрагмент може да включва цената на продукта, неговата наличност и броя на отзивите, което може да увеличи вероятността потребителят да кликне върху резултата.

Богатият фрагмент е резултат от правилно внедрени структурирани данни (например чрез маркиране на продукта) и може значително да подобри видимостта и привлекателността на дадена страница в търсачката. За бизнеса това означава по-голям шанс за получаване на трафик от органично търсене, тъй като резултатите от търсенето с богати фрагменти обикновено са по-ангажиращи и информативни.

С инструмента на Google можете да проверите как се справя уебсайтът ви.

 

Споделяне на статия
Подобни статии
Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.
3 мин. четене

Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.

В изявление на главния изпълнителен директор Сундар Пичай относно публикуването на приходите на Alphabet за Q4 2024 г. компанията заяви, че възнамерява да похарчи около 75 милиарда долара капиталови разходи през 2025 г. Това е значително увеличение спрямо 32.3 милиарда долара, които бяха похарчени през 2023 г., и показва как се увеличава конкуренцията между технологичните […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност
6 мин. четене

Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност

Видеосъдържанието привлича вниманието – виждаме това в почти всички платформи. Reels доминират в Instagram, Facebook е пълен с видеоклипове и дори YouTube, който е изграден върху видеоклипове, има своите Shorts. И накрая, срещаме ги в електронната търговия, когато представяме продукти. Бизнес мрежата LinkedIn съобщи, че гледаемостта на видеоклипове се е увеличила с 36% на годишна […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?
3 мин. четене

DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?

Спомняте ли си скорошната ни статия за китайската сензация за изкуствен интелект, наречена DeepSeek? Е, изглежда, че тази история е взела доста интересен обрат. Докато миналия път пишех за успеха му, днес трябва да ви разкажа как този обещаващ проект се озова в доста затруднено положение.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+