2 мин. четене

Какво представляват данните от нулева страна?

Данните от нулева страна са информация, която клиентите умишлено и проактивно споделят с бизнеса. За разлика от данните от първа страна (наблюдавани от поведението на клиентите) или данните на трети страни (получени от външни източници), данните от нулева страна се предоставят изрично от потребителите чрез директни взаимодействия като центрове за предпочитания, тестове, проучвания, актуализации на […]

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Данните от нулева страна са информация, която клиентите умишлено и проактивно споделят с бизнеса. За разлика от данните от първа страна (наблюдавани от поведението на клиентите) или данните на трети страни (получени от външни източници), данните от нулева страна се предоставят изрично от потребителите чрез директни взаимодействия като центрове за предпочитания, тестове, проучвания, актуализации на профили и намерения за покупка.

Основни характеристики:

  • Доброволно споделяне: Клиентите активно избират да предоставят тази информация
  • Висока точност: Данните идват директно от източника (клиента)
  • Контекстуално: Често включва предпочитания, намерения и личен контекст
  • Въз основа на разрешение: Събира се с пълна прозрачност и съгласие

Ползи:

  • По-силна персонализация без опасения за поверителността
  • Данни с по-високо качество за персонализиране на препоръките
  • Подобрено доверие на клиентите чрез прозрачно събиране на данни
  • Намалено разчитане на бисквитки и проследяване на трети страни
  • Подобрена способност за предвиждане на нуждите на клиентите

Марките за електронна търговия събират данни от нулева страна чрез интерактивни тестове, стилови профили, списъци с желания, формуляри за обратна връзка с продукти и центрове за предпочитания, които позволяват на клиентите да контролират своето пазаруване.

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+