Временни цифрови кодове, изпратени чрез SMS или приложение за потвърждаване на самоличността на потребителя по време на онлайн транзакции. Обикновено валидни за 30-60 секунди, еднократните пароли служат като втори фактор за удостоверяване за потвърждаване на покупките. Измамниците обаче все по-често използват еднократните пароли чрез социално инженерство, подмамвайки потребителите да споделят тези кодове, за да заобиколят мерките за сигурност и да извършат неоторизирани транзакции.
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.