Обратните връзки са от решаващо значение за SEO, като сигнализират на търсачки като Google, че сайтът ви е авторитетен. Това са връзки от други уебсайтове към вашия, като висококачествените обратни връзки повишават класирането и видимостта ви при търсене. Като елемент на SEO извън страницата, обратните връзки допълват усилията за SEO оптимизация на страницата. Качествените обратни връзки действат като одобрение, препоръчвайки съдържанието ви на други. Те помагат на търсачките да определят авторитета и уместността на вашия сайт за конкретни заявки. Колкото по-авторитетно изглежда съдържанието ви чрез обратни връзки, толкова повече Google възнаграждава сайта ви. Това прави обратните връзки съществен компонент на ефективната SEO стратегия, който пряко влияе върху трафика на уебсайта ви и цялостното онлайн присъствие.
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.