Процентът на отписване по имейл измерва процента на получателите, които се отказват от бъдещи съобщения от подател. Изчислява се чрез разделяне на броя на отписванията на броя на доставените имейли, след което се умножава по 100. Получателите обикновено се отписват чрез връзка в имейла. Този показател е от решаващо значение за имейл маркетинга, наред с честотата на отваряне, честотата на кликване, степента на отпадане и процента на реализация. Високият процент на отписване може да сигнализира за проблеми с уместността на съдържанието или честотата на имейлите. Маркетолозите използват тези данни, за да усъвършенстват стратегиите и да подобрят задържането на абонатите.
Meta AI се разпространява в Европа
Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.