1 мин. четене

Какво представлява процентът на отписване по имейл?

Процентът на отписване по имейл измерва процента на получателите, които се отказват от бъдещи съобщения от подател. Изчислява се чрез разделяне на броя на отписванията на броя на доставените имейли, след което се умножава по 100.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Процентът на отписване по имейл измерва процента на получателите, които се отказват от бъдещи съобщения от подател. Изчислява се чрез разделяне на броя на отписванията на броя на доставените имейли, след което се умножава по 100. Получателите обикновено се отписват чрез връзка в имейла. Този показател е от решаващо значение за имейл маркетинга, наред с честотата на отваряне, честотата на кликване, степента на отпадане и процента на реализация. Високият процент на отписване може да сигнализира за проблеми с уместността на съдържанието или честотата на имейлите. Маркетолозите използват тези данни, за да усъвършенстват стратегиите и да подобрят задържането на абонатите.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU