2 мин. четене

Какво представлява Google My Business?

Google My Business (GMB) е безплатен инструмент, предоставен от Google, който позволява на собствениците на бизнеси да управляват онлайн присъствието си в услугите ни, включително Търсене и Карти. Това е основна платформа за локална SEO оптимизация и онлайн видимост.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Google My Business (GMB) е безплатен инструмент, предоставен от Google, който позволява на собствениците на бизнеси да управляват онлайн присъствието си в услугите ни, включително Търсене и Карти. Това е основна платформа за локална SEO оптимизация и онлайн видимост.

Основни характеристики и предимства

  • Бизнес информация: GMB ви позволява да предоставите важни подробности за вашия бизнес, като име, адрес, телефонен номер, уебсайт и работно време.
  • Видимост: Когато някой търси бизнеса ви или сродни услуги в района ви, малката ви обява в GMB може да се показва в резултатите от търсенето с Google и в Google Карти.
  • Взаимодействие с клиентите: Клиентите могат да оставят отзиви, а вие можете да им отговаряте, насърчавайки ангажираността и изграждането на доверие.
  • Прозрения: GMB предоставя анализи за това как клиентите намират и взаимодействат с вашата бизнес обява.
  • Постове: Можете да създавате публикации, за да споделяте актуализации, оферти или събития директно в малката си обява в Google.
  • Снимки и виртуални обиколки: Добавете изображения или 360-градусови виртуални обиколки, за да покажете бизнеса си.
  • Въпроси и отговори: Клиентите могат да задават въпроси за вашия бизнес, на които можете да отговорите публично.

Как работи?

Когато потребител търси местен бизнес или услуга, Google използва информацията от малките обяви в GMB, за да попълни своя локален пакет (набор от 3 – 4 резултата за местни бизнеси) и местните резултати в Google Карти. Добре оптимизираният профил на GMB увеличава шансовете ви да се появите на тези видни позиции.

Значение за локалната SEO оптимизация

Google My Business е от решаващо значение за локалната SEO оптимизация, защото:

  • Той помага на Google да разбере и потвърди бизнеса ви.
  • Подобрява видимостта ви в резултатите от местното търсене.
  • Той предоставя платформа за отзиви на клиенти, които са ключов фактор за класирането на местното търсене.
  • Той предлага статистика, която може да Ви помогне да разберете и подобрите ефективността на местното си търсене.
Споделяне на статия
Подобни статии
Най-добрите стратегии за дигитален маркетинг за малкия бизнес през 2025 г
31 мин. четене

Най-добрите стратегии за дигитален маркетинг за малкия бизнес през 2025 г

Опитът с множество електронни магазини показва как технологиите и взаимоотношенията стимулират растежа. За 2025 г. доказаните стратегии включват SEO, AI, маркетинг на съдържанието, PPC и изграждане на общност – повечето изискват само време и усилия, а не големи бюджети. Тъй като изкуственият интелект вече е от съществено значение за запазване на конкурентоспособността, нека разгледаме най-ефективните […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Прочетете статия
Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?
3 мин. четене

Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?

През 2025 г. онлайн търговците на дребно са изправени пред безпрецедентно предизвикателство: вниманието на потребителите е фрагментирано в безброй приложения, платформи и устройства. Последните проучвания показват драматична промяна в поведението на потребителите – линейната телевизионна гледаемост е спаднала под 50% от общото екранно време.

Прочетете статия
Тръмп заплашва ЕС с нови мита
3 мин. четене

Тръмп заплашва ЕС с нови мита

Според Ройтерс президентът на САЩ Доналд Тръмп описа търговските практики на ЕС като „много, много лоши“ за САЩ и обяви планове за налагане на нови мита на ЕС на 21 януари. Потенциално голяма промяна в търговията между САЩ и ЕС може да бъде резултат от декларацията на Тръмп в Белия дом, че митата са „единственият […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+