3 мин. четене

Какво представлява Google Shopping Ads?

Рекламите в Google Пазаруване (известни преди като реклами с малки обяви за продукти или PLA) са визуален рекламен формат, който показва продукти директно в резултатите от търсенето с Google и раздела Пазаруване. Тези реклами показват изображения на продукти, заглавия, цени, имена на магазини и специални оферти, като предоставят на потребителите ключова информация за покупката, преди […]

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Рекламите в Google Пазаруване (известни преди като реклами с малки обяви за продукти или PLA) са визуален рекламен формат, който показва продукти директно в резултатите от търсенето с Google и раздела Пазаруване. Тези реклами показват изображения на продукти, заглавия, цени, имена на магазини и специални оферти, като предоставят на потребителите ключова информация за покупката, преди да кликнат.

Основни характеристики:

  • Визуален формат: Изображенията на продуктите се показват на видно място в резултатите от търсенето
  • Въз основа на продуктова емисия: Базирана на структурирани данни за продуктите от Google Merchant Center на търговеца
  • Ценообразуване въз основа на търгове: Рекламодателите оферират за видимост на продукта, а не на ключови думи
  • Опции за интелигентни кампании: Автоматично офериране и насочване чрез кампании за максимална ефективност
  • Сравнително пазаруване: Позволява на потребителите лесно да сравняват продукти от различни търговци на дребно

Ползи за бизнеса за електронна търговия:

  • Високо намерение за покупка: Насочено е към потребителите, които активно търсят конкретни продукти
  • Квалифициран трафик: Предварително филтрирана аудитория, която може да види цената и външния вид, преди да кликне върху
  • Подобрена възвръщаемост на инвестициите: Често осигурява по-високи проценти на реализация от текстовите реклами
  • Видимост на марката: Продуктите се показват в горната част на резултатите от търсенето и в раздела Пазаруване
  • Реклами за местни магазини и стоки: Опция за открояване на продукти, налични в близките физически магазини

Изисквания за изпълнение:

За да показват реклами в Google Пазаруване, търговците трябва:

  1. Настройване на профил в Google Merchant Center
  2. Качване и поддържане на емисия за продукти, отговаряща на спецификациите на Google
  3. Свързване на Merchant Center с профил в Google Ads
  4. Създаване на кампании за Пазаруване или кампании за максимална ефективност

Рекламите в Google Пазаруване са особено ефективни за бизнеси за електронна търговия със силни визуални елементи на продуктите, конкурентни цени и богат асортимент от продукти с уникални идентификатори (като GTIN, MPN или имена на марки).

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+