1 мин. четене

Купете онлайн, вземете от магазина (BOPIS)

Тръпката от онлайн пазаруването, минус чакането. Това е смисълът на „Купи онлайн, вземи от магазина“ (BOPIS).

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Тръпката от онлайн пазаруването, минус чакането. Това е смисълът на „Купи онлайн, вземи от магазина“ (BOPIS). Можете да разглеждате и купувате от комфорта на собствения си дом, а след това да вземете екстрите си в магазина, като напълно пропускате неприятностите с доставката. С BOPIS можете да се насладите на най-доброто от двата свята: удобството на онлайн пазаруването и незабавното удовлетворение от личното вземане на покупките си. Няма повече да чакате за доставка или да се чудите кога ще пристигне пакетът ви. С BOPIS можете да получите нещата си в ръцете си в същия ден или дори в същия час!

Споделяне на статия
Подобни статии
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
3 мин. четене

Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж

Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца
3 мин. четене

TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца

TikTok Shop публикува цифри, показващи мащаба на борбата с измамите в онлайн търговията. Платформата отхвърли над 70 милиона продукта, преди да бъде листната през първите шест месеца на 2025 г. – това е с 40% повече от предходното полугодие. На всичкото отгоре те са отказали 1,4 милиона заявления за регистрация на продавачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята
3 мин. четене

Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята

Германският търговец на дребно стартира пилотен проект, който може да промени играта на опаковките. Клиентите на Kaufland в Мюнхен сега връщат празни опаковки за козметика по същия начин, по който биха върнали бутилка кока-кола – за 29 цента всяка в депозитната машина. Подробностите идват от прессъобщението на Kaufland , публикувано в техния корпоративен нюзрум.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU