2 мин. четене

Купи сега, плати по-късно (BNPL)

Услугите „Купете сега, платете по-късно“ (BNPL) революционизират начина, по който пазаруваме онлайн. Очаква се до над 900 милиона потребители в световен мащаб до 2027 г.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Услугите „Купете сега, платете по-късно“ (BNPL) революционизират начина, по който пазаруваме онлайн. Очаква се до над 900 милиона потребители в световен мащаб до 2027 г. – водено от необходимостта от достъпни кредитни опции в несигурни икономически времена. Празничният сезон отбеляза скок в приемането на BNPL, като една на всеки 14 онлайн покупки е направена с помощта на тези приложения. Но докато BNPL предлага удобство и гъвкавост, важно е да сте наясно с потенциалните недостатъци, като преразход, скрити такси и неясни практики за фактуриране.

Ето защо регулаторите следят отблизо индустрията, като въвеждат нови правила за защита на потребителите и гарантиране на прозрачност. С BNPL получавате това, за което плащате – буквално. За разлика от плановете за отлагане, при които плащате предварително и чакате доставката, услугите на BNPL ви дават незабавен достъп до вашите покупки, докато извършвате плащания.

Споделяне на статия
Подобни статии
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
3 мин. четене

Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж

Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца
3 мин. четене

TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца

TikTok Shop публикува цифри, показващи мащаба на борбата с измамите в онлайн търговията. Платформата отхвърли над 70 милиона продукта, преди да бъде листната през първите шест месеца на 2025 г. – това е с 40% повече от предходното полугодие. На всичкото отгоре те са отказали 1,4 милиона заявления за регистрация на продавачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята
3 мин. четене

Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята

Германският търговец на дребно стартира пилотен проект, който може да промени играта на опаковките. Клиентите на Kaufland в Мюнхен сега връщат празни опаковки за козметика по същия начин, по който биха върнали бутилка кока-кола – за 29 цента всяка в депозитната машина. Подробностите идват от прессъобщението на Kaufland , публикувано в техния корпоративен нюзрум.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU