1 мин. четене

Лоялност към марката

Помислете за любимото си кафене или книжарница – тази, в която винаги се връщате, дори когато наблизо има други опции. Това е лоялност към марката в действие.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Помислете за любимото си кафене или книжарница – тази, в която винаги се връщате, дори когато наблизо има други опции. Това е лоялност към марката в действие. Усещането за комфорт и познатост кара клиентите да се връщат за още. И не става въпрос само за самите продукти или услуги, но и за това как се чувстват клиентите, когато взаимодействат с вашата марка. Когато постоянно изпълнявате обещанията си, проявявате съпричастност и споделяте ценности, които резонират с вашата аудитория, вие изграждате дълбока връзка с нея. Това е лоялността към марката. Това е най-добрият комплимент за вашия бизнес, защото означава, че клиентите ви се доверяват достатъчно, за да продължат да се връщат. И това е ключов двигател на растежа, тъй като лоялните клиенти са по-склонни да ви препоръчат на други и да изпробват нови продукти и услуги.

 

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU