4 мин. четене

Маркетинговият микс на 4 P

4P означава продукт, цена, промоция и място. Това е стратегия, която създава портфолио от продукти (оферта на организацията) – първата е продуктът, който ще се продава, по отношение на цена, качество или различни други атрибути, свързани с продукта или услугата.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

4P означава продукт, цена, промоция и място. Това е стратегия, която създава портфолио от продукти (оферта на организацията) – първата е продуктът, който ще се продава, по отношение на цена, качество или различни други атрибути, свързани с продукта или услугата.

Цената се отнася до цената или на стоката, или на общата икономика на компанията. Промоцията е промоцията на продукта, а мястото се отнася до метода на разпространение, чрез който продуктът достига до клиента.

Анализирайки всеки от тези елементи, можете да създадете цялостна стратегия , която резонира с вашата целева аудитория.

Продукт:

Продуктът е в основата на вашата маркетингова мелодия. Това е сладката хармония, която резонира с вашата целева аудитория. Вашият продукт е това, което ви отличава от конкуренцията, а неговото уникално предложение за продажба (USP) е ключът към отключването на лоялността на клиентите. Като създадете продукт, който отговаря на нуждите на вашата целева аудитория, вие ще създадете лоялни последователи, които ще ви пеят хвалебствия.

Цена:

Цената е ритъмът, който задава темпото на вашата маркетингова стратегия. Това е ритъмът, който поддържа клиентите ви в синхрон с вашата марка. Когато намерите правилната цена, ще създадете усещане за хармония между вашия продукт и вашите клиенти. Твърде високо и ще загубите ритъма; твърде ниско и ще загубите мелодията. Намерете перфектния баланс и ще бъдете в перфектна хармония.

Промоция:

Промоцията е хармонията, която обединява вашата маркетингова стратегия. Това е начинът, по който предавате посланието си нацелевата си аудитория, като използвате различни канали и тактики, за да създадете усещане за единство и сплотеност. Независимо дали става въпрос за социални медии, маркетинг на съдържание или партньорства с инфлуенсъри, популяризирането е ключът към хармонизирането на вашето послание с вашата аудитория.

Място:

Обстановката е мястото, където всичко се събира. Това е мястото, където вашият продукт среща своите клиенти, където промоцията среща своята аудитория и където цената среща своя пазар. Мястото е за създаване на среда, в която вашите клиенти могат да се ангажират с вашата марка, където могат да изпитат хармонията на вашата маркетингова стратегия. Независимо дали става въпрос за онлайн магазин или физическа витрина, мястото е мястото, където се случва магията.

Чрез хармонизиране на тези четири стълба – продукт, цена, промоция и място – ще създадете маркетингова стратегия , която резонира с вашата целева аудитория.

Споделяне на статия
Подобни статии
7 ефективни стратегии за студени обаждания за успех в електронната търговия
5 мин. четене

7 ефективни стратегии за студени обаждания за успех в електронната търговия

Студените обаждания могат да бъдат ценна стратегия за генериране на потенциални клиенти за фирмите за електронна търговия, позволявайки им да се свързват директно с потенциални клиенти. Имаме за вас няколко ефективни съвета и най-добри практики за прилагане на студени обаждания в електронната търговия.

Прочетете статия
Пазаруването на живо в Германия се възприема бавно
3 мин. четене

Пазаруването на живо в Германия се възприема бавно

Скорошно проучване на ECC Köln разкрива, че пазаруването на живо в Германия, известно още като „пазаруване в потока“, набира признание. Шест от всеки десет германски потребители вече разбират концепцията, удвоявайки нивото на осведоменост от преди три години. Въпреки това степента на приемане на пазаруването на живо в Германия остава ниска.

Прочетете статия
Приходите на OpenAI нарастват със 1700% на фона на набирането на средства от 7 милиарда долара
4 мин. четене

Приходите на OpenAI нарастват със 1700% на фона на набирането на средства от 7 милиарда долара

Със 1700% увеличение на месечните си приходи от началото на 2023 г., OpenAI може да се похвали, че е истинска история на успеха. Умело яхвайки вълната на генеративния AI, калифорнийският стартъп уверява, че финансите му са в отлично състояние и подготвя почвата за осигуряване на значителен кръг за набиране на средства. OpenAI се готви да […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+