2 мин. четене

Пазаруване на живо

Пазаруването на живо е маркетингова стратегия, при която домакин, обикновено инфлуенсър или знаменитост, популяризира продукт чрез видео на живо. Подобно на телевизионните предавания за домашно пазаруване, в които човек демонстрира как да използва артикул, взаимодействието между домакина и публиката се осъществява изцяло на живо, както подсказва името.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Пазаруването на живо е маркетингова стратегия, при която домакин, обикновено инфлуенсър или знаменитост, популяризира продукт чрез видео на живо. Подобно на телевизионните предавания за домашно пазаруване, в които човек демонстрира как да използва артикул, взаимодействието между домакина и публиката се осъществява изцяло на живо, както подсказва името. Геймифицираното съдържание, включително промоции и награди, обикновено се предлага на публиката по време на поток на живо, но само за ограничен период от време. Пазаруването на живо е особено ефективно поради чувството за неотложност, създадено от недостига или ограничената наличност. Нещо повече, колкото по-голяма е аудиторията, толкова по-голям е страхът от пропускане на потенциално добра сделка.

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+