1 мин. четене

Прикриване

Прикриването е техника за SEO оптимизация с черна шапка. Това е изпращане на страница до търсачката, която е оптимизирана за алгоритъма, който определя позицията на страницата.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Прикриването е техника за SEO оптимизация с черна шапка. Това е изпращане на страница до търсачката, която е оптимизирана за алгоритъма, който определя позицията на страницата. Така търсачката ще покаже страницата в по-добра позиция. Но проблемът е, че посетителят вижда съвсем различна страница, която изобщо не би била класирана от търсачката. Тъй като това е техника за SEO оптимизация с черна шапка, сайтът, който я използва, също може да бъде наказан.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU