AVS се отнася до типичния брой зрители, които гледат медийно излъчване или стрийминг във всеки един момент. Той помага на телевизионните оператори и създателите на съдържание да преценят обхвата и въздействието на своите програми. Анализирайки AVS, те могат да персонализират съдържанието, да оптимизират рекламните разположения и да разберат по-добре предпочитанията на аудиторията, осигурявайки по-целенасочено и ефективно изживяване при гледане.
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.