AOV (Average Order Value) е важно число за предприятията за електронна търговия, тъй като измерва средната сума, изразходвана от клиентите за една транзакция. Това е важен KPI (ключов показател за ефективност), който позволява на организациите да разберат по-добре навиците на своите потребители, да идентифицират области за развитие и да оптимизират стратегията си за продажби. Средната стойност на поръчката се изчислява чрез разделяне на общите приходи от бизнеса на броя на отделните поръчки. Например, ако даден магазин направи 10 000 евро продажби и получи 100 поръчки за един месец, AOV ще бъде: AOV = 10 000 евро / 100 = 100 евро
Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.
Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.
От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]